JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Τέβεζ: "Δυνατό ματς, αλλά δεν ανησυχήσαμε καθόλου"

Ο Κάρλος Τέβες εξήγησε γιατί πανηγύρισε με πιπίλα, χάρηκε για την εμφάνιση της Γιουβέντους στο Μιλάνο και... έδωσε πόντο στον Μασιμιλιάνο Αλέγκρι.
Ο Αργεντίνος έχει αρχίσει την σεζόν από εκεί που σταμάτησε πέρυσι καθώς σκοράρει σε κάθε ματς και κάνει όλο και πιο ομαλή την είσοδο του Αλέγκρι στους «μπιανκονέρι».
«Περιμέναμε ότι το ματς θα ήταν δυνατό γιατί η Μίλαν ερχόταν από δύο νίκες αλλά κάναμε ένα πραγματικά καλό παιχνίδι και δεν ανησυχήσαμε καμία στιγμή», ήταν το πρώτο σχόλιο του Τέβες για τον αγώνα και στη συνέχεια στήριξε -όπως και ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν πριν λίγες μέρες- τον Αλέγκρι.
«Μου αρέσει να παίζω σε αυτή τη θέση, να κινούμαι πιο ελεύθερα πίσω από τον Γιορέντε. Σήμερα με περίμενε σε κάθε φάση ο Ντε Γιονγκ αλλά το γκολ ήρθε και είμαι ευτυχισμένος».
Οσο για τον πανηγυρισμό του, εξήγησε ότι «είναι για τον γιο μου, πάντα γι' αυτόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: