JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Γιορέντε:«Μου λείπει το γκολ»




Ο Φερνάντο Γιορέντε δεν θέλησε να κρυφτεί πίσω από τα λόγια του και παραδέχθηκε ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα αυτοπεποίθησης το τελευταίο διάστημα στις εμφανίσεις του με τη Γιουβέντους.
Ο επιθετικός της επόμενης αντιπάλου του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ, έχει ξεχάσει τι σημαίνει γκολ παρά την καλή πορεία της ομάδας του μέχρι στιγμής στη σεζόν.
«Μου λείπει το γκολ. Προσπαθώ να δίνω τα πάντα για την ομάδα μου και να τη βοηθώ όσο μπορώ αλλά αυτή την στιγμή η αυτοπεποίθησή μου έχει πέσει αφού δεν βρίσκω δίχτυα. Έχουμε ξεκινήσει πάντως καλά τη χρονιά και πιστεύω ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν στη συνέχεια» τόνισε ο Ισπανός άσος, ο οποίος επεσήμανε πως η ισοπαλία απέναντι στην Ατλέτικο Μαδρίτης για τη 2η αγωνιστική του Τσάμπιονς Λιγκ θα ήταν το πιο δίκαιο αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: