JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Μαρέσκα: "Οι παίκτες της Γιούβε είμαι σίγουρος πως δεν θα επηρεαστούν απ' την ατμόσφαιρα του Καραϊσκάκη"

Μεταξύ του 2000 και του 2004 ο Εντσο Μαρέσκα φόρεσε τη φανέλα της Γιουβέντους. Στη συνέχεια, μετά από μια περίοδο με την Φιορεντίνα, η απόδραση στο εξωτερικό. Η Ισπανία, με τη Σεβίλλη και τη Μάλαγα, αλλά και η Ελλάδα και εκείνες οι 24 εμφανίσεις με τον Ολυμπιακό.
Ο Μαρέσκα, τώρα στην Παλέρμο, γνωρίζει καλά την ατμόσφαιρα που αποπνέει στο «Καραϊσκάκη»: «Είναι το πιο καυτό στάδιο της Ελλάδας -παραδέχεται σε συνέντευξή του στη Tuttosport- Εχω γυρίσει πολύ αυτά τα χρόνια και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτό είναι ένα από τα πιο θορυβώδη στην Ευρώπη. Η Γιουβέντους θα βρει μια άλλη Κωνσταντινούπολη».

«Ισως είναι υπερβολή να πω ότι εκεί ο θόρυβος τρυπάει τα τύμπανα -συνεχίζει ο Μαρέσκα- αλλά σίγουρα οι ελληνες τιφόζι κάνουν τη διαφορά. Κατά την είσοδο στο γήπεδο, αλλά και στην άφιξη του λεωφορείου γίνεται χαλασμός. Για να μην μιλήσω για τα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Μια φορά κερδίσαμε τον Παναθηναϊκό με 1-0 και μετά το παιχνίδι περιμέναμε μια-δυο ώρες μέχρι να μπορέσουμε να φύγουμε. Στην άφιξη, οι αντίπαλοι οπαδοί είχαν επιτεθεί με φωτοβολίδες στο πούλμαν μας».

Ο Ολυμπιακός έχει ήδη φέτος καταγράψει στο Τσάμπιονς Λιγκ εντός των τειχών ένα σημαντικό… θύμα και ο λόγος τη φιναλίστ της περσινής διοργάνωσης: «Επαιξαν ένα καλό παιχνίδι, αλλά ήταν εξαιρετικοί ειδικά στο να επωφεληθούν λάθη και αδυναμίες συγκέντρωσης των Ισπανών. Οπως συνέβαινε και επί εποχής μου, ο Ολυμπιακός εντός έδρας μεταμορφώνεται. Αλλά η Γιουβέντους στα χαρτιά είναι ανώτερη. Οι παίκτες της Γιουβέντους έχουν συνηθίσει να παίζουν σε υψηλό επίπεδο. Είμαι βέβαιος ότι δε θα επηρεαστούν από την ατμόσφαιρα. Σκέφτομαι ειδικά κάποιον όπως ο Τέβεζ, εξοικειωμένος με το πρωτάθλημα της Αργεντινής, όπου εκεί παίζουν με το μαχαίρι στα δόντια».

Ο Μαρέσκα μίλησε και για τον ντόπιο… πιστολέρο, τον Κώστα Μήτρογλου, ο οποίος επέστρεψε δανεικός μετά την αρνητική εμπειρία στη Φούλαμ: «Εχουμε παίξει μαζί, αν και το 2009-10 ήταν ένας διαφορετικός παίκτης από ό,τι σήμερα. Ο Μήτρογλου που γνώρισα εγώ ότι ήταν ένας παίκτης ποιότητας, αλλά με τη νοοτροπία ενός νεαρού άνδρα. Τα γκολ του τα τελευταία έτη είναι η απόδειξη ότι έχει ωριμάσει. Αλλά στην ομάδα του Ολυμπιακού δεν είναι επικίνδυνος μονάχα αυτός, εγώ θα είχα υπό την προσοχή μου επίσης και κυρίως τον Αφελάι» τόνισε.

Πηγή: tifosi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: