JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Vidal:«Η Γιούβε καλύτερη από τα χρήματα".




Ο Arturo Vidal επιμένει ότι είναι χαρούμενος στη Γιουβέντους και ότι είναι πιο σημαντική από τα χρήματα στη Manchester United.

Ο Χιλιανός μέσος βρέθηκε στο μεταγραφικό επίκεντρο όλο το καλοκαίρι με συνεχή και καθημερινή ενημέρωση από την Αγγλία ότι αυτός ήταν που ζήτησε να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις.

Όλα αποδείχθηκαν αναληθές,αφού ο Vidal παρέμεινε στο Τορίνο και τελικά εξήγησε τι συνέβη στην Tuttosport .

«Η αλήθεια είναι ότι ήμουν χαλαρός και ήρεμος αυτό το καλοκαίρι,εστιάζοντας μόνο στο γόνατό μου. Ρώτησα ποτέ μια φορά ο ατζέντης μου ή Γιουβέντους , αν κάτι συνέβαινε.

"Έχω ένα σύμφωνο με τον ατζέντη μου,πως αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο,τότε θα μου το έλεγε.Δεν μου είπε απολύτως τίποτα.

"Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού,αλλά αμφιβάλλω ότι ήταν κάτι πραγματικά σημαντικό,αλλιώς θα είχε μιλήσει."

Αν η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είχε κάνει μια σοβαρή προσφορά τι θα είχες απαντήσει;

"Πραγματικά δεν ξέρω ... Το μόνο που μπορώ να πω ότι είμαι χαρούμενος στο Τορίνο. Είμαι ευτυχής, η σύζυγός μου λατρεύει το Τορίνο,ο Alonsito και ο μικρός είναι χαρούμενοι εδώ.

"Η ευτυχία της οικογένειάς μου είναι πιο σημαντική από τα χρήματα ή οτιδήποτε άλλο.

 Στη Γιουβέντους είμαι χαρούμενος,είναι το σπίτι μου.Είναι πάντα δύσκολο να φύγεις από το σπίτι σου,έτσι δεν είναι; "

Δεν υπάρχουν σχόλια: