JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Μπουφόν: Στη ζωή μου Κερδισά και έχασα, ποτέ όμως δεν διαμαρτυρήθηκα ακόμα κι όταν βγαίναμε εβδομοί".

Εννιά ημέρες μετά και το Γιουβέντους-Ρόμα (3-2) απασχολεί ακόμη. Ο Τζανλουίτζι Μπουφόν έδωσε συνέντευξη στο Rai Sport και εκεί καλούμενος να σχολιάσει τα λεγόμενα του Φραντσέσκο Τότι μετά το τέλος της αναμέτρησης, σταθερός στις αξίες που πρεσβεύει ως άνθρωπος, δεν χαρίστηκε στον φίλο του Φραντσέσκο Τότι.

Θα αποτελούσε έκπληξη το αντίθετο καθώς ο τερματοφύλακας της Γιουβέντους και της εθνικής Ιταλίας μας έχει συνηθίσει να λέει τα πράγματα με το όνομά τους και να μην κρύβεται πίσω από… δημόσιες και φιλικές σχέσεις. Κατά συνέπεια αυτό που πιστεύει για την κίνηση στην οποία προέβη ο αρχηγός των Ρωμαίων, αυτό και δήλωσε ανοιχτά και χωρίς περιστροφές. Και καθώς ο ίδιος δεν έχει ποτέ ως τα σήμερα προβεί σε κάτι ανάλογο, η γνώμη του δεν θα μπορούσε επί του προκειμένου να είναι θετική.

«Αν είχα επαφή με τον Τότι μετά το Γιούβε-Ρόμα; Οχι, δεν με ενδιαφέρει να δημιουργώ πολεμικές μετά το ενενήντα λεπτά του αγώνα, αυτό είναι κάτι που δεν συμβαδίζει με μένα ως άτομο και δεν το λέω γιατί συχνά το αποτέλεσμα είναι στο πλευρό μου. Στην καριέρα μου κέρδισα πολύ, έχασα, όμως, και πολύ. Εχω έρθει τρίτος, τέταρτος και έβδομος για δύο σερί χρόνια, όμως, δεν νομίζω να είδατε ποτέ τον Μπουφόν να δίνει συνεντεύξεις στις οποίες να διαμαρτύρεται εναντίον κάποιου ή να εκτοξεύει ισχυρισμούς που δεν κάνουν καλό σε κανέναν, αλλά κάνουν κακό στο ποδόσφαιρό μας» τόνισε.

Παράλληλα ο Μπουφόν στην ίδια συνέντευξη άνοιξε την πόρτα της επιστροφής στον Μάριο Μπαλοτέλι υπογραμμίζοντας: «Η επιστροφή του μπορεί να συμβεί. Ο Μάριο είναι ακόμη νέος και έχει πολλά χρόνια καριέρας μπροστά του. Μεταξύ άλλων, δεν νομίζω ότι ο μίστερ Κόντε είπε ποτέ πως ένας επιθετικός όπως ο Μάριο δεν θα κληθεί. Οι δηλώσεις μου μετά το Μουντιάλ; Οποιος τις ερμήνευσε με την έννοια με την οποία είχαν ειπωθεί, κατάλαβε και δεν παρεξήγησε. Ο στόχος δεν ήταν να διαιρέσουν, αν και παρουσιάστηκαν έτσι…» δήλωσε.

Πηγή: tifosi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: