JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ο Alessandro Del Piero και στο Twitter.


Ο Ντελ Πιέρο απογειώνεται στο Twitter: "Αρχίζει να ακουστεί", «Είναι πραγματικά εκπληκτικό το πώς το Διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα είναι σε θέση να ερχόμαστε σε επαφή. Επειδή μου αρέσει τόσο πολύ ... αποφάσισα να μας δώσει ένα ακόμα εργαλείο για να επικοινωνούμε».

Ο Alessandro Del Piero όλο πολυμέσων. Ο αρχηγός της Γιουβέντους, μετά την επίσημη ιστοσελίδα, το κανάλι στο YouTube και το προφίλ Facebook , προσγειώνεται και στο Twitter. Αυτό είχε ανακοινωθεί από τον ίδιο τον αριθμό 10 του ασπρόμαυρου συλλόγου, με ένα σημείωμα στην ιστοσελίδα του:

«Αγαπητοί φίλοι, οι τελευταίες ημέρες ήταν πραγματικά εντυπωσιακές για μένα, και αυτό που κάποτε ήταν μοναδικό και ασύγκριτο είναι η αγάπη που μου έχουν δείξει όλοι. Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα, την εκτίμησης και της υποστήριξης σας με διάφορους τρόπους που μου στείλετε! Είναι πραγματικά εκπληκτικό το πώς το Διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα μας δίνουν την ευκαιρία να ερχόμαστε σε επαφή. Γιατί μου αρέσει τόσο πολύ ... αποφάσισα να έχω ακόμα ένα άλλο εργαλείο για να το κάνω, είναι τώρα ενεργή και το επίσημο προφίλ, στο Twitter  (Προσοχή στις απομιμήσεις και τα "ψεύτικα" προφίλ). Θα είμαι σε επαφή μαζί σας, όπως πάντα από το Facebook, το YouTube μέσω του καναλιού μου ADPTV , και ιδιαίτερα με ιστοσελίδα μου ALESSADRODELPIERO.COM , μπορείτε να στείλετε τα μηνύματά σας σε 140 χαρακτήρες, όπως ένα μήνυμα κειμένου, το Twitter και να θυμάστε να γράφετε πάντα τον παραλήπτη, όπως το @delpieroale ή # twitdelpiero. Έτσι ελάτε επάνω, αρχίζει να ακουστεί! εδώ είναι η σύνδεση http://twitter.com/#!/delpieroale

Γεια σας, ο Alessandro. Ps. δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτό το πουλί φαίνεται να έχουν ήδη δει... ».


Δεν υπάρχουν σχόλια: