JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Πλατινί : «Είχα χρέος να δώσω κάτι στη Γιουβέντους. Ο Ντελ Πιέρο επέστρεψε με ένα πολύ καθοριστικό γκολ; Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό»


Ο Μισέλ Πλατινί , πρόεδρος της UEFA και πρώην νούμερο 10 της Γιουβέντους , έδωσε μια συνέντευξη στο GR1, κατά τη διάρκεια της οποίας αναφέρθηκε σε διάφορα καυτά θέματα που απασχολούν το ποδόσφαιρο και στην ανάθεση του τελικού του Europa League του 2014 στο γήπεδο της Γιουβέντους. 

Ο τελικός του Europa League 2014 θα γίνει στο στάδιο της Γιουβέντους; «Λοιπόν, είχα να δώσω κάτι πίσω στη Juve, έδωσα στη Ρώμη τον τελικό του Champions League του 2009, παρέδωσα στη Μίλαν και την Ίντερ το Champions το 2007 και το 2010 αντίστοιχα». 

Επίσης μίλησε και για τα λάθη που γίνονται και το μη καταλογισμό κάποιων καθαρών γκολ και δήλωσε για ακόμα μια φορά ότι είναι αντίθετος με την χρίσει της τεχνολογίας σε αντίθεση με τον πρόεδρο της Fifa: «Ο Μπλάτερ και εγώ έχουμε δύο πολύ διαφορετικές απόψεις. Προτιμώ στους αγώνες τα ανθρώπινα μάτια των διαιτητών, από τα μικροτσίπ, αλλά θα δούμε στο μέλλον τι μπορεί να συμβεί».

Μπορεί η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των δύο μεθόδων  να είναι στη διακριτική ευχέρεια των ομοσπονδιών; «Θα ήταν ένα καλό πράγμα», είπε ο πρόεδρος της UEFA.

Μίλησε επίσης και για το οικονομικό Fair Play που θέλει να επιβάλει στις ομάδες: «Πηγαίνοντας προς τα εμπρός, η υπογραφή της συγκεκριμένης σύμβασης ήταν μια μεγάλη επιτυχία, είμαι πολύ χαρούμενος, που όλοι συμφωνήσαμε». 

Έκλεισε την συνέντευξη του απαντώντας σε μια ερώτηση για τον Alex Del Piero: Ο Del Piero επέστρεψε με ένα πολύ καθοριστικό γκολ; «Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: