JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Arrigo Sacchi στη «La Stampa».


Ο Arrigo Sacchi μιλάει για την Γιουβέντους και τον προπονητή Antonio Conte , σε μια μακρά συνέντευξή του σήμερα στη «La Stampa». Ο πρώην προπονητής της Μίλαν, και της εθνικής ομάδας στο Παγκόσμιο Κύπελλο '94 περιγράφει πρώτα τον Αγώνα : «Μεγάλη επαγγελματικά. Που έχει χτιστεί με τον ενθουσιασμό και την εργασία, να γίνει φορέας σε διεθνές επίπεδο» . Στη συνέχεια, μιλάει για τον Conte ως προπονητή : «Εκείνος που πιστεύει στις ιδέες και την εργασία. Ο οποίος θέλει να δώσει στην ομάδα του μια ταυτότητα. Ένας προπονητής ο οποίος θέλει να κάνει την εκπαίδευση και δεν διαχειρίζεται μόνο τους παίκτες. Θέλει να αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε » .

Το ξεκίνημα είναι καλό σύμφωνα με τον Arrigo Sacchi, αλλά ο δρόμος είναι ανηφορικός: «Ο Antonio γνωρίζει ότι από την εμπειρία, την ατομικότητα και τις επενδύσεις, υπάρχουν ομάδες που δίνουν περισσότερες εγγυήσεις από τη Γιουβέντους, αλλά ξέρει επίσης ότι μόνο μέσα από το ομαδικό πνεύμα, την παροχή κινήτρων , ένα συλλογικό παιχνίδι και σύγχρονο, μπορεί να πολλαπλασιάσει την ποιότητα όλων των παικτών του ».

«Τι εννοείς μανιακός; Είναι μια λέξη που δεν μου αρέσει. Η αλήθεια είναι ότι ο Conte είναι λάτρης της τελειότητας. Θέλει απλά να κάνει τα πράγματα καλά. Αυτό σημαίνει ότι είναι μανιακός;».

«Υπάρχουν δύο σημαντικοί προπονητές, ο Allegri, επειδή πέρυσι ήταν σε καλή διαχείριση και ο Conte που έχει δίψα και θέληση. Στη Μίλαν θα είμαι για πάντα ευγνώμων, αλλά είμαι επίσης Γιουβέντους. Έτσι, οποίος κερδίσει θα το αξίζει. Αυτό είναι το καλύτερο παιχνίδι».

1 σχόλιο:

Χρυσή Αυγή είπε...

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ;