JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Conte : "Δύο βαθμοί έμειναν στο δρόμο. Αλλά η Juve έχει ψυχή "


Ο προπονητής της Γιουβέντους είπε : «Ήμασταν άτυχοι, αλλά είδα στο γήπεδο μια ομάδα με ψυχή που δεν τα παρατάει όταν αντιμετωπίζει δυσκολίες».

Με μια γλυκόπικρη γεύση έμεινε μετά τον αγώνα ο Antonio Conte μιλώντας στο Sky Sports, και δήλωσε ο προπονητής της Γιουβέντους:

« Είμαι ευχαριστημένος με αυτό που έκαναν τα παιδιά μέσα στο γήπεδο, όχι μόνο σε αυτό το παιχνίδι, αλλά και στα άλλα δυο που παίξαμε. Η ομάδα έχει ψυχή, τα παιδιά δεν τα παρατάνε όταν αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Παρά την κόκκινη κάρτα φάγαμε γκολ από στημένη φάση και έχουμε δεχτεί μόλις ένα σουτ σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού χωρίς να δώσουμε χώρο στη Μπολόνια, και το πιο σημαντικό δεν τραβηχτήκαμε στην άμυνα και πιέσαμε μέχρι το τέλος. Συγχαρητήρια στα παιδιά. Ωστόσο, είναι δύο βαθμοί που τους αφήσαμε στο δρόμο, δεν ήμασταν τυχεροί απόψε » .

Βούτσινιτς - « Εν θερμό είναι δύσκολο να εκφράσω τις απόψεις μου - λέει ο προπονητής - με τα παιδιά θα αναλύσουμε τι πήγε καλά και τι πήγε στραβά. Έχουμε πολλή δουλειά, αλλά ήμαστε στο σωστό δρόμο. Όταν κηρύσσω ταπεινοφροσύνη, ηρεμία στις κρίσεις, αναφέρομαι σε όλα, έχουμε ακόμα πολύ δουλειά να κάνουμε».

Ρωτήθηκε για τη φάση του γκολ της Γιουβέντους για το αν η μπάλα ήταν εν κινήσει την ώρα που εκτέλεσε το φάουλ ο Πίρλο : «Ο διαιτητής δεν μπορεί να πει σφυρίζω εγώ. Η μπάλα κινείται λίγο. Στο 15' υπάρχει ένα οφσάιντ που σφυρίχτηκε στο Vucinic που δεν υπάρχει, είναι ειδικές καταστάσεις αυτές, εμείς δεν ήμασταν τυχεροί σήμερα, αλλά κοιτάμε μπροστά».

Krasic – «Δεν υπάρχουν εξετάσεις, όταν κατεβαίνουν στο γήπεδο, πρέπει να προσπαθούν όλοι να δώσουν το 100% τον δυνάμεων τους. Σήμερα είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση του Krasic δεν είναι ένας παίκτης υπό εξέταση. Έχω μια ομάδα με τόσους παίκτες, ανάλογα με τις περιστάσεις, επιλέγω τις διάφορες συνθέσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: