JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Vidal : «Η Γιουβέντους στοχεύει πάντα στην νίκη».


Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Γιουβέντους, Αρτούρο Βιντάλ, δεν θέλησε να χαρακτηρίσει φαβορί την ομάδα του για το φετινό ιταλικό πρωτάθλημα και δείχνει αρκετά προσγειωμένος χωρίς πολλά λόγια.


Ο Χιλιανός μέσος συνέβαλε στην μεγάλη νίκη της «Κυρίας» με 4-1 σε βάρος της Πάρμα πετυχαίνοντας μάλιστα και το παρθενικό του γκολ στο Campionato. Μπορεί η Γιούβε να ξεκίνησε με το καλύτερο δυνατό τρόπο τις υποχρεώσεις της στο Campionato, αλλά απομένουν 33 ακόμα αγωνιστικές. Σε αυτό, άλλωστε, στέκεται και ο Βιντάλ:

«Η Γιουβέντους στοχεύει πάντα στην νίκη, αφού αυτό το ορίζει η παράδοση της. Υπάρχουν, Μίλαν, Νάπολι, Λάτσιο και Ρόμα, οι οποίες διατηρούν ισχυρά σύνολα. Πάμε για ένα μεγάλο και δύσκολο πρωτάθλημα. Εμείς θα τα δώσουμε όλα, αφού η ομάδα μας είναι γεμάτη πολεμιστές».

Ο 24χρονος αναφέρθηκε επίσης στον εσωτερικό ανταγωνισμό για μία θέση στην βασική ενδεκάδα: «Στην Λεβερκούζεν ήμουν λίγο περισσότερο προωθημένος, με δύο παίκτες δίπλα μου και τον Ρενάτο μπροστά μας, αλλά είμαι άνετος στην τωρινή μου θέση (σ.σ. δίπλα-δίπλα με τον Μαρκίζιο), επειδή έχω το ελεύθερο να προωθούμαι. Δεν με προβληματίζει ο υπαρκτός ανταγωνισμός. Όλοι αρέσκονται με μία θέση στην ενδεκάδα, αλλά εγώ είμαι ακόμα καινούργιος εδώ. Προσαρμόζομαι γρήγορα και νιώθω καλά. Όταν έρχεται η σειρά μου, προσπαθώ να είμαι έτοιμος επειδή όταν παίζεις από την αρχή είναι σημαντικό να δείχνεις ότι αξίζεις τη θέση και για τα 90 λεπτά, όχι μόνο για μία ώρα»».

1 σχόλιο:

Stelios είπε...

mathainei grhgora autos telika....!!