JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

«Ως παιδί ήμουν Μίλαν, πλέον είμαι στη Γιούβε και θέλω να νικήσω».


«Ως παιδί ήμουν Μίλαν, πλέον ως επαγγελματίας, είναι στη Γιούβε και θέλω να σκοράρω όσο περισσότερα γκολ μπορώ με την φανέλα της. Κερδίζοντας τη Μίλαν θα είναι πολύ σημαντικό, θα κατανοήσουμε ότι μπορούμε να παίξουμε και να κερδίσουμε οποιονδήποτε αντίπαλο. Έχω ήδη σκοράρει αρκετές φορές κατά των Rossoneri, αλλά αυτό που έχει σημασία δεν είναι ο δικός μου στόχος, είναι οι 3 βαθμοί και θα κάνουμε τα πάντα για να τους πάρουμε».

Ο επιθετικός της Γιουβέντους , Μίρκο Βούτσινιτς , μίλησε για τον αναμενόμενο αγώνα μεταξύ της Γιουβέντους και την Μίλαν το βράδυ της Κυριακής στο Τορίνο, στις στήλες της «Corriere dello Sport». «Το καλοκαίρι προσπάθησε η Napoli και ο De Laurentiis να με πάρουν - αλλά επέλεξα τη Γιουβέντους και είμαι χαρούμενος εδώ. Στη Ρώμη, όλοι τώρα φαίνεται να έχουν υπομονή πριν δεν είχε κανένας », είπε, ρίχνοντας μια μικρή μομφή κατά της Προηγούμενης ομάδας του.

1 σχόλιο:

Stelios είπε...

na k enas pou den mas prizei ta arxidia legontas apo mikros hmoun juve k einai oneiro zwhs pou paizw edw k paparies...