JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Κράσιτς: «Χαρούμενος για το πρώτο μου γκολ»


Ικανοποιημένος από την απόδοσή του στο κυριακάτικο παιχνίδι της Γιουβέντους στην έδρα της Κατάνια, αλλά και το γκολ που σημείωσε, εμφανίστηκε ο Μίλος Κράσιτς. Ο Σέρβος χαφ, ο οποίος έχει αρχίσει να κερδίζει θέση βασικού στα πλάνα του Αντόνιο Κόντε, αναφέρθηκε και στις χαμένες ευκαιρίες των «μπιανκονέρι», οι οποίοι θα μπορούσαν να φτάσουν στη νίκη.

«Είμαι χαρούμενος για το πρώτο γκολ της σεζόν. Το αφιερώνω στους συμπαίκτες μου, οι οποίοι με στηρίζουν πάρα πολύ αυτόν τον καιρό» δήλωσε στην “Tuttosport” ο 27χρονος χαφ, προσθέτοντας:

«Κατάφερα κι έβγαλα μερικές καλές πάσες στους συμπαίκτες μου στην αντίπαλη περιοχή και ίσως να μπορούσαμε να σκοράρουμε άλλη μία φορά και να πάρουμε όλους τους βαθμούς από το παιχνίδι, ώστε να παραμέναμε μόνοι στην κορυφή της βαθμολογίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: