JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Μοράτα: "Στον επαναληπτικό σαν να είμαστε στο 0-0".


"Ήταν ωραία επειδή νικήσαμε και όχι επειδή έβαλα ένα γκολ. Είναι δύο αγώνες και δεν μπορούμε να σκεφτούμε ότι η δουλειά έγινε. Πρέπει να ασχοληθούμε με τον επαναληπτικό σαν να είναι ακόμα 0-0", είπε αρχικά ο επιθετικός της Γιουβέντους στο ιταλικό "Sky Sport".Στη συνέχεια προσέθεσε: "Πρέπει να πιάσουμε μία σχεδόν τελεία απόδοση. Κατά τη γνώμη μου, η Ρεάλ Μαδρίτης διαθέτει το ισχυρότερο σύνολο του κόσμου".Ο πρώην άσος της Ρεάλ και νυν της "Γηραιάς Κυρίας" ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του λέγοντας: "Όταν ήρθα στην Γιουβέντους η σκέψη μου ήταν ότι μπορούμε να φτάσουμε τουλάχιστον μέχρι τον ημιτελικό. Τώρα είμαστε εδώ, επομένως γιατί να μην διανύσουμε όλο το δρόμο;"

Δεν υπάρχουν σχόλια: