JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Βιντάλ: "Μια αγκαλιά σε όλους, Αρτούρο"

Ο Arturo Vidal θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στον τελικό του Champions League στις 6 Ιουνίου στο Βερολίνο, με αντίπαλο την Μπαρτσελόνα. Όταν έφτασε στο Τορίνο, δεν μπορούσε να φανταστεί πως θα κατακτούσε με τη Γιούβε τέσσερα συνεχόμενα πρωταθλήματα, Σούπερ Καπ Ιταλίας και  κύπελλο Ιταλία φυσικά.


Όταν πάτησε το πόδι του στο Τορίνο πριν από τέσσερα χρόνια είχε πει: "Είμαι εδώ για να τα κερδίσει όλα. Η Juve μπορεί: το πρωτάθλημα και το Champions League ". Κάποιοι τότε τον πήραν για τρελό. Όμως ο Χιλιανός πολεμιστής της έχει πλέον συλλογή τροπαίων.

Και φέτος γιορτάζει ένα άλλο ιστορικό ορόσημο, στην ηλικία των 28, κλείνει 10 χρόνια από το επίσημο ντεμπούτο του ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής: «Εγώ φέτος γιορτάζω τα 10 χρόνια από το ντεμπούτο μου ως επαγγελματίας. Ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες που είχα, όλους τους προπονητές και διοικητικά στελέχη των ομάδων στις οποίες έπαιξα. Και επίσης ευχαριστώ τους οπαδούς της Juventus, της Bayer Leverkusen και της αγαπημένης μου Colo-Colo. Όλοι οι Χιλιανοί οι οποίοι με υποστηρίζουν μοιράζονται τις χαρές μου. Ευχαριστώ τους φίλους μου που είναι πάντα μαζί μου. Πάνω απ 'όλα όμως θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τα πάντα είναι γι' αυτούς, γιατί χωρίς αυτούς τίποτα δεν θα είχε νόημα. Μια αγκαλιά σε όλους. Αρτούρο. " 
Ο Χιλιανός πολεμιστής θέλει να σηκώσει και το κύπελλο με τα μεγάλα αυτιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: