JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Ντιμπάλα: "Με τη Γιούβε μπορώ να φτάσω σε επιτυχίες"


Τη μεταγραφή του στη Γιουβέντους επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο Πάουλο Ντιμπάλα, ο οποίος αναμένεται να περάσει από τα απαραίτητα ιατρικά τεστ την Δευτέρα (25/5), έτσι ώστε να ολοκληρώσει και τυπικά την υπόθεση.

Οι «μπιανκονέρι» κυνηγούσαν εδώ και καιρό την περίπτωση του αποκαλούμενου «νέου Μέσι», με τον πρόεδρο της Παλέρμο να κάνει... παζάρια όσον αφορά την τιμή πώλησής του.
Τελικώς όμως, η «Γηραιά Κυρία» κατάφερε να κλείσει θετικά την υπόθεση (με την μεταγραφή να υπολογίζεται κοντά στα 40 εκατομμύρια ευρώ), κάτι το οποίο επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο Αργεντινός φορ.

«Η Γιουβέντους ήταν η ομάδα που με ήθελε περισσότερο. Έκανε τρομερή προσπάθεια για να με αποκτήσει και για αυτό πήρα αυτήν την απόφαση. Μπορώ σίγουρα να κατακτήσω το πρωτάθλημα εκεί, καθώς η ομάδα έχει νοοτροπία νικητή, όπως κι εγώ άλλωστε και μαζί τους μπορώ να φτάσω στις επιτυχίες»ανέφερε αρχικά στο «Sky Sports Italia».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στην ομάδα της Σικελίας«Θα είναι αδύνατο για εμένα να ξεχάσω όσα έζησα εδώ στα τρία χρόνια παρουσίας μου. Ήμουν χαρούμενος από την πρώτη μέρα εδώ. Ξέρω πως για να παίξεις στη Γιουβέντους, πρέπει να κάνεις πολλά παραπάνω κι είμαι σίγουρος πως μπορώ να βελτιωθώ σε πολλούς τομείς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: