JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Γιορέντε: "Κανείς δεν φανταζόταν να φτάσουμε τόσο ψηλά"


Ο Φερνάντο Γιορέντε μίλησε σε συνέντευξη του για το πόσο δύσκολα θα είναι για τη Γιούβε να κερδίσει τη Μπαρτσελόνα στο τελικό, για τους τρεις επιθετικούς της Μοαρτσελόλα, για το μέλλον του και για το μέλλον του Πογκμπά: 

"Θα είναι πολύ, πολύ δύσκολο να κερδίσουμε την Μπαρτσελόνα, επειδή είναι σε μεγάλη φόρμα και η ισχυρότερη ομάδα στον κόσμο αυτή τη στιγμή. Έχουν τρεις καταπληκτικούς παίκτες, είναι το φαβορί, αλλά εμείς θα προσπαθήσουμε να παίξουμε το παιχνίδι μας και να τους κερδίσουμε. "

"Μεταξύ Messi, Neymar και Suarez; Σίγουρα μπορώ να πω Μέσι. Αυτός είναι ο καλύτερος στον κόσμο, αλλά και οι άλλοι δύο είναι επίσης άλλης κατηγορίας. "

"Όταν ξεκίνησε η σεζόν κανένας δεν φανταζόταν να φτάσουμε τόσο ψηλά σε αυτό το σημείο. Κρίμα για την ήττα στο Σούπερ Καπ απέναντι στη Νάπολι, διαφορετικά θα ήταν μια τέλεια σεζόν μέχρι τώρα. "

Στη συνέχεια ο επιθετικός της Γιουβέντους επιστρέφει στον αγώνα με την Μπαρτσελόνα, "Σίγουρα χρειάζεται να κάνουμε το τέλειο παιχνίδι, θα πρέπει να κάνουμε πολύ λίγα λάθη, γιατί θα τα πληρώσουμε ακριβά."

"Αν θα είμαι στο τελικό βασικός; Δεν ξέρω, ο προπονητής το αποφασίζει αυτό. Πάντως οι Μοράτα και Τέβεζ τα καταφέρνουν πολύ καλά και θα είναι δύσκολο για μένα, αλλά θα προσπαθήσω να είμαι απόλυτα έτοιμος όταν η ομάδα με χρειάστει. " 

Όσο για το μέλλον του, ο Llorente λέει πως είναι ακόμη είναι πολύ νωρίς για να μιλήσει γι 'αυτό: "Αυτή τη στιγμή δεν το σκέφτομαι καθόλου, έχω ακόμη δυο χρόνια συμβόλαιο με την Γιουβέντους και είμαι μια χαρά εδώ."

Ο Ισπανός επιθετικός τέλος μίλησε σχετικά και με το μέλλον του συμπαίκτη του, Paul Pogba. "Αυτό που σκέφτομαι Pogba; Έχει ένα απίστευτο μέλλον μπροστά του. Μπορεί να κάνει ό, τι θέλει. Είναι ακόμα νέος και θα πρέπει να βελτιωθεί, αλλά την ποιότητα την έχει. Αντικαταστάτης του Xavi στη Μπαρτσελόνα; Δεν ξέρω, τώρα παίζει στη Γιουβέντους και ελπίζω να συνεχίσουμε να παίζουμε εδώ για χρόνια, διότι είναι μια χαρά για μένα να είμαι στο γήπεδο με τον Πολ ".




Δεν υπάρχουν σχόλια: