JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Αλέγκρι: "Παίξαμε με ένταση και δεν επιτρέψαμε πολλά στη Ρεάλ"

Ο προπονητής της Γιουβέντους, Μασιμιλιάνο Αλέγκρι εμφανίστηκε χαρούμενος μετά το τέλος του ματς και δήλωσε ικανοποιημένος από τη νίκη επί της Ρεάλ και την ένταση που είχαν στο γήπεδο οι παίκτες του, αλλά εκτιμά πως θα μπορούσαν να έχουν πάει ακόμα καλύτερα και να έχουν πάρει καλύτερο σκορ από αυτό το παιχνίδι.


"Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό που έκαναν τα παιδιά απόψε. Είναι επιβράβευση για αυτό που άξιζαν και δεν είναι εύκολο να παίζεις ημιτελικό κόντρα στην Ρεάλ", τόνισε ο τεχνικός της Γιουβέντους, μετά τη νίκη επί των "μερένγκες".

Και συνέχισε: "Παίξαμε με σπουδαία ένταση και δεν επιτρέψαμε πολλά στην Ρεάλ, αλλά θα μπορούσαμε να έχουμε πάει ακόμα καλύτερα, να έχουμε δημιουργήσει περισσότερα στο 1ο ημίχρονο. Είναι κρίμα γιατί γθα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα με την ευκαιρία του Γιορέντε στο τέλος. Είμαι όμως χαρούμενος και τώρα έχουμε μία εβδομάδα να προετοιμαστούμε για την ρεβάνς στην Ισπανία".

Δεν υπάρχουν σχόλια: