JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

«Τους λείπει ο Πίρλο λένε, Ας πρόσεχαν»


Την απόφαση της διοίκησης της Μίλαν να αφήσει το καλοκαίρι τον Αντρέα Πίρλο ελεύθερο κατέκρινε ο Ρουντ Γκούλιτ, ο οποίος έπλεξε το εγκώμιο του Ιταλού μέσου της Γιουβέντους.


«Είναι απαραίτητο να έχουμε έναν παίκτη σαν τον Πίρλο στην ομάδα. Ο Πίρλο και ο Ιμπραΐμοβιτς είναι δύο πρωταθλητές που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Πάντα ήθελα να έχω τέτοιους παίκτες στο πλευρό μου», τόνισε ο Ολλανδός άσος του παρελθόντος.

Όσο για το κακό ξεκίνημα της Μίλαν τη φετινή σεζόν, ο πρώην άσος των «ροσονέρι» συμπλήρωσε:
«Η Μίλαν δεν έχει ρυθμό. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει ταχύτητα στο παιχνίδι και η μπάλα δεν περνά μπροστά στο σωστό χρόνο».

Ας πρόσεχαν λέω εγώ, τώρα είναι αργά για δάκρυα.

2 σχόλια:

Stelios είπε...

ponese tous ki allo antriko!! megalwses k sxedon se ftusane e? deikse tous twra pws h gria kota exei to zoumi!!!!

Ανώνυμος είπε...

o pirlo kanei ti diafora sto kentro mas alla sunexizw na pisteuw oti prepei na paizoun mazi pirlo Marchisio vidal. alla oxi o vidal pisw apo ta for k na tou pei na mi soutarei toso polu