JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Βούτσινιτς : «Αν καταφέρω να σκοράρω στο San Siro, θα είναι αφιερωμένο στο γιο μου».


Ο Μίρκο Βούτσινιτς μίλησε σε συνέντευξη που δημοσιεύεται σήμερα στη «La Stampa» καθημερινή αθλητική εφημερίδα. Μια συνέντευξη στην οποία ο Βούτσινιτς αγγίζει διάφορες πτυχές της νέας εμπειρίας του με την ασπρόμαυρη φανέλα:

«Είμαι χαρούμενος που είμαι παίκτης της Γιούβε, και είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι έκανα πολύ σωστή επιλογή».

«Τη Δευτέρα ο γιος μου Aleksandar θα γίνει ενός έτους. Αν καταφέρω να σκοράρω στο San Siro, θα είναι αφιερωμένο σ ' αυτόν».

«Δύο μεγάλες ομάδες είναι πολύ ισχυρές, ειδικά η Μίλαν και η Νάπολι. Η Inter ακόμα δεν έχει βρει το δρόμο της, βλέπουμε ο Ranieri να προσπαθεί να βάλει ένα χεράκι. Αυτά τα παιχνίδια θα μας πουν ποιοι είμαστε. Η Juve είναι στο σωστό δρόμο, όπως και Ουντινέζε, Νάπολι, Μίλαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: