JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011


Φιλές και φίλοι tifosi Juventini επειδή διάβασα σήμερα για την ενόχληση του Gobbo γιατί ανέβασα κάποια άρθρα από το δικό του blog στο δικό μου blog και νιώθοντας την ανάγκη να δώσω μια απάντηση θέλω να του πω ότι κατανοώ την ενόχλησή του και θέλω να του ζητήσω συγγνώμη, και ζητάω πρώτα από όλους συγγνώμη από τον Gobbo ( που δεν ανέφερα την πηγή των άρθρον που ανέβασα, όλοι πιστεύω ξέρουν ότι το πήρα από το Gobbo και δεν έχω πρόβλημα να το πω, γιατί έχω μάθει να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου πάντα ), αλλά θέλω να ξέρετε ότι δεν είναι αυτό του χαρακτήρα μου (να κάνω copy paste) απλώς κάποιες μέρες που δεν είχα χρόνο να γράψω νέα στο blog το έκανα και δεν έχω λόγω να μην το παραδεχτώ ( λάθος μου που παρέλειψα την πηγή ), ιταλικά δεν γνωρίζω, αλλά προσπαθώ να βγάλω άκρη καθαρά και μόνο από την αγάπη μου για την ομάδα ( έστω και μέσω του google ), επίσης θέλω να πω σε όλους τους φίλους μου να μαθαίνουν τα νέα από το blog του Gobbo διότι και έγκυρο blog είναι και πολύ αξιόπιστο και το κυριότερο μας έχει κρατήσει ενωμένους σε δύσκολα χρόνια όπου η ομάδα ήταν στα χειρότερα της, και μαζί με το Gruppo Greco ήταν μια όαση στην απέραντη ποδοσφαιρική έρημο μας.

Όσο για το δικό μου blog θα σκεφτώ τις επόμενες μέρες τι θα κάνω και αν θα συνεχίσω την προσπάθεια που ξεκίνησα πριν από 4 μήνες (λόγω έλλειψης χρόνου), ίσως να το κάνω για όσο θα νιώθω ότι με ευχαριστεί και έχω χρόνο, βλέπεις έκτος από το φόρτο εργασίας έχω και μια οικογένεια που έχει ανάγκες, και θέλω να τους ευχαριστήσω με την ευκαιρία για την υπομονή που κάνουν και με ανέχονται τόσο για το χρόνο που αφιερώνω για το blog όσο και για το χρόνο που τους κλέβω για να βγαίνω ζωντανά στο ραδιόφωνο.

- Gobbo συγγνώμη και πάλι, δεν ήθελα να σε πικράνω, είσαι για χρόνια αυτός που μας δίνεις τα φώτα του.

- Όσο για κάποιο σχόλιο που είδα στο άρθρο του Gobbo και ανέφερε για το ότι ο κάθε πικραμένος ασχολείται τώρα με τη Juve απλώς θα πω ότι ασχολούμαι με τη Juve από πολύ παλιά και όσοι με ξέρουν καταλαβαίνουν τη λέω, δεν θέλω να πω κάτι άλλο, όσο γι’ αυτόν που έγραψε αυτό το σχόλιο του εύχομαι τα καλύτερα.

- Θα σκεφτώ τις επόμενες μέρες πολύ σοβαρά για το μέλλον του blog και του Juve-ntinos Radio και αν αξίζει τον κόπο να σπαταλώ το πολύτιμο χρόνο μου.

- Η ανάγνωση του blog μου είναι προαιρετική και όποιος δεν θέλει η τον ενοχλεί μπορεί ξέρετε να μην ασχολείται και να μην το διαβάζει.

Forza Juve, Forza Gruppo Greco.

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθώ συνέχεια για τα 3 blogs που ασχολούνται με τη Γιούβε και γράφω σπάνια. Δε θέλω να πάρω θέση σε αυτό που έγιθνε αλλά διάβασα κάποια σχόλια στο σάιτ του Gobbo που δεν μου άρεσαν. Γιατί βλέπω ότι κάποιοι θέλουν να βγάλουν... γιουβεντόμετρο και να το παίξουν "παλιοί" και "γαμώ". Θα ήθελα να ρωτήσω τον Dimitris τι σημαίνει "κουράστηκε να ασχολείσαι διαδικτυακά" και τι σημαίνει ο "κάθε πικραμένος" που αναφέρει. Δηλαδή ρε φίλε τι έχεις κάνει εσύ περισσότερο απ΄όλους εμάς και κουράστηκες ή ακόμη περισσότερο ποιος είσαι για να μην είσαι κι εσύ ο κάθε πικραμένος ή ο κάθε τυχαίος;
Σόρι ρε παιδιά αλλά δεν μπορώ να βλέπω κάποιους που δε φαίνονται πουθενά να κρίνουν όλους τους άλλους. Λάθος του Juve-ntinos να κάνει "σκληρό" copy-paste χωρίς πηγή αλλά τουλάχιστον ο άνθρωπος προσπάθησε να κάνει κάτι. Το ίδιο; Διαφορετικό; Παραπλήσιο; Την έψαξε πάντως. Ολοι οι άλλοι που κρίνουν τι έχουν κάνει; Και μην ξεχνάμε ότι προσπάθησε να δημιουργήσει και ένα ραδιόφωνο. Ολοι εμείς τι έχουμε κάνει εκτός από σχόλια; Σόρι αλλά έτσι το αντιλάμβάνομαι εγώ, χωρίς να σημαίνει ότι ο Juventinos δεν έκανε λάθος. Και θα συνεχίσω να μπαίνω σε ό,τι γιουβεντίνικο υπάρχει γιατί δεν κουράζομαι. Και αρκούμαι σε ένα forza Juve...

φ.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Φίλε Juve-ntino, η ανάληψη ευθύνης είναι πράξη πραγματικού juventinou. Η παρεξήγηση για μένα τελείωσε, είχε τελειώσει ήδη συζητώντας με τα παιδιά στα σχόλια.
Όσον αφορά το δικό σου blog και την δική σου προσπάθεια, ΣΥΝΕΧΙΣΕ, είναι κρίμα να τα παρατήσεις, είναι κρίμα να τους αφήσεις όλους χωρίς ειδήσεις. Όσον αφορά το θέμα χρόνου, επειδή το κατανοώ απόλυτα, κάνε επιλογές και βάλε μόνο τις σημαντικότερες ειδήσεις.

Κωνσταντινος είπε...

Δεν ηθελα να ασχοληθω με το συγκεκεριμενο θεμα αλλα απο τη στιγμη που αναφερθηκες κι εσυ Κωστα σ'αυτο θα πω κι εγω 2 λογια.
Καταρχην μιλαω απταιστα γεμανικα και πολυ καλα αγγλικα αλλα παρ'ολα αυτα διαβαζω τα νεα που γραφεται για την ομαδα κι ας τα εχω ηδη διαβασει (τα περισσοτερα τουλαχιστον) απο της πηγες που τα παιρνετε και τα μεταφραζεται ωστε να διαβαζω τα σχολια και τις αποψεις ορισμενων.
Νομιζω πως εν μερει ο Gobbo εχει δικαιο αλλα θα επρεπε να το συζητησει πρωτα μαζι σου και μετα να γραψει (αν θα επρεπε) κατι για αυτο το θεμα,εσυ απο την πλευρα σου νομιζω πως κανεις λαθος στο οτι νομιζεις πως θα πρεπει να σχολιαζεις και να γραφεις καθημερινα ειδησης για την ομαδα,νομιζω πως εφοσον δεν εχεις απλετο χρονο (οπως και τα περισσοτερα παιδια απο εμας) δεν εισαι αναγκασμενος να γραψεις κατι,αλλωστε και ο Gobbo λογο δουλειας η διακοπων (φανταζομαι) ειχε αφησει ανενεργο το μπλογκ του για αρκετες μερες αλλα κανεις δεν του ειπε και δεν ειχε το δικαιωμα να του πει κατι,το παιδι (οπως κι εσυ) το κανει γιατι του αρεσει και οχι γιατι πρεπει η γιατι πληρωνετε.
Η αποψη μου παιδια ειναι πως ολοι οι καλοι χωρανε και οτι δεν υπαρχει κανενας λογος να χαλιομαστε για μικροπραγματα,αλλωστε ολοι αγαπαμε την ιδια ομαδα και ελπιζω να συνεχισουμε ενωμενοι και χωρις προβληματα να κανουμε (εσεις κυριως)
αυτο που γνωριζουμε.
Ευχαριστω Gobbo,ευχαριστω juve ntino, ελπιζω να συνεχισεται την πολυ καλη δουλεια με τον ιδιο ζηλο, να γραφεται και να σχολιαζεται οποτε και οταν μπορειτε.

Juve-ntinos.!!! είπε...

Κοίτα Gobbo η ανάληψη ευθύνης είναι πράξη γενναία και έχω μάθει στη ζωή μου όταν κάνω κάτι είτε είναι λάθος είτε σωστό να αναλαμβάνω και την ευθύνη, δεν έχω μάθει να κρύβομαι και δεν έχω πρόβλημα να ζητήσω συγγνώμη από όποιον άθελα μου, άμεσα η έμμεσα ενόχλησα η έβλαψα.

Πρέπει να ξέρεις πως σε εκτιμώ απεριόριστα για το έργο που έχεις προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια μέσω του blog σου, και ας μην σε ξέρω προσωπικά, ίσως να γνωριστούμε σε κάποια από τις συγκεντρώσεις που κάνει η Λέσχη κάθε χρόνο.

Τώρα για το θέμα του blοg μου και του ραδιοφώνου μου, προσπαθώ να τα συντονίσω εδώ και τόσο καιρό αλλά δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά, δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω, θα δούμε, μετά από ώριμη σκέψη θα πάρω τις αποφάσεις μου και θα τις μάθετε όλοι όσοι ενδιαφέρεστε.

Τέλος θα ήθελα να πω λίγο για κάποια σχόλια του τύπου "η ξαφνική ενασχόληση του "ο κάθε πικραμένος" με τη Juve" και κάτι τέτοια καλό είναι να σκέφτονται πρώτα όσοι τα γράφουν, δεν με ξέρουν και τόσο καλά και δεν ασχολούμαι τώρα τελευταία με τη Juventus μας, ας μην κρίνουν από τους εαυτούς του θα έλεγα εγώ.
Γιατί εγώ είμαι πολύ περήφανος που είναι Juve και δεν νιώθω καθόλου πικραμένος.

mike_bianconero είπε...

Εγω απλα να πω πως βρηκα τυχαια το blog του Gobbo(δυστυχως αργα)και μεσω του δικου του βρηκαμε και του Ντινου.Ξερετε και σας εχω ξαναπει οτι εκτημω αυτο που κανετε απεριοριστα και λογω συνθηκων κτλπ.Οποτε οποια αποφαση κι αν παρετε η εχετε παρει ημαστε μαζι σας!Αλλωστε Γιουβεντινοι ημαστε καποιο τροπο θα βρουμε να ενημερωθουμε για την ομαδαρα μας και τον κολλητο του Ντινου τον καραφλα!
Τα σεβη μου κυριοι.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Juve-ntino, έτσι όπως το ακούω σκέφτομαι πως το ραδιόφωνο πιθανόν να σε διευκολύνει (έχεις δει τις ειδήσεις και τις αναμεταδίδεις την ώρα που έχεις αναγγείλει), οπότε θα μπορείς να βάζεις στο blog τις σημαντικότερες, ολόκληρη μια συνέντευξη που θεωρείς σημαντική.

Όπως σου έγραψε στο blog σου ο Κωνσταντίνος (σοφά), το κάνεις επειδή το αγαπάς, κάντο όπως και μόλις μπορείς. Και όταν δεν προλαβαίνεις, φτιάξε ένα συνθετικό post του στυλ: "μια ευκαιρία ακόμα έχει ο Μarotta να ελαφρύνει την ομάδα. Ο Ziegeler πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι πηγαίνει στην Τουρκία (η Fenerbahce ήδη ανακοίνωσε στο Χρηματιστήριο ότι πάει να τον πάρει δανεικό) ενώ για την Τουρκία ακούγονται και οι Amauri (Trabzonspor), Toni (Galatasaray). Οι μεταγραφές στην Τουρκία λήγουν στις 5 Σεπτεμβρίου" (σ.σ. η είδηση είναι πραγματική). Σε αυτή τη σύνθεση μπορεί να σε διευκολύνει η μετάφραση του προλόγου που υπάρχει στις περισσότερες ειδήσεις των sites. Κουράγιο (όρεξη έχεις)

Χρυσή Αυγή είπε...

Αυτά είναι μαλακίες που κάνετε. Δηλαδή ρε καμπούρη και τι έγινε που έκανε κοπι ο άνθρωπος; Πνευματικά δικαιώματα έχεις; Βιβλίο έγραψες η μήπως έκανες κανένα εκπληκτικό ρεπορτάζ και θέλεις τα πρωτεία;
Αντε γιατί στο ιντερνετ έχετε παρεξηγήσει την έννοια κοπι και είναι λες και σας ακουμπάνε στον πισινό. Εγώ αν είμουν bloger σε κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση/ιδέα/ιδεολογία ή οτιδήποτε τέλοσπάντων που πρέπει να διαδίδεται θα χαιρόμουν να με κοπάριζαν για χάρη της διάδοσης. Αντε γιατί κάνετε όλοι λες και σας έκλεψαν το βιβλίο ή την δουλειά σας με το θέμα κοπι. Να μάθετε να ξεχωρίζεται που πραγματικά είναι κατακριτέο το κοπι.

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΤΟΛ:ΚΩΣΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙΣ...ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ!!!

Vero Juventino είπε...

Ntinara opws polu kala katalaves gia na mhn ta polulogw 8eloume na sunexisete thn prospa8eia ki esu kai o Gobbo...apla sunexise opws 3ereis,kai exe sta up'opsin sou to prohgoumeno sxolio apo to diko mou pou eipe o xrhstos ptol. JUVE FINO ALLA MORTE.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Ανώνυμε των 9.33, μιας και δεν μπήκες στον κόπο να αφήσεις το σχόλιό σου και στο Gobbo, το έβαλα εγώ. Σχόλιο; Κανένα, φυσικά.

Dima είπε...

thelw juventino kathe mera k as kanei copy

dimi patrasso είπε...

ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ JUVE-NTINO. ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ Ο GOBBO AΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΚΙΑ. ΑΠΛΑ ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. FORZA JUVE PRIMO AMORE

δημητρης/θεσσαλονικη είπε...

Συμφωνω και συντασσομαι με αποψεις οπως του κωσταντινου,του παναγιωτη του mike και αλλων παιδιων!ολοι μας θελουμε την πολυφωνια(οπως αλλωστε ειπε και ο κωσταντινος ολοι οι καλοι χωρανε)!το οποιο θεμα δημιουργηθηκε ειδα με μεγαλη μου χαρα να το λυνουν οι δυο τους με αψογο και πολιτισμενο τροπο!καποιες ακραιες φωνες πιστευω δεν βοηθουν την ολη κατασταση!
Θερμη παρακληση και στους δυο οσο τους επιτρεπει το προγραμμα τους να συνεχισουν να χουν την ορεξη και να γραφουν!
FORZA JUVE!!!

Χρυσή Αυγή είπε...

Καμπούρη με ειρωνευεσαι; Εκτιμώ το blog σου αλλά μας δείχνεις ότι είσαι κομπλεξικός. Σε χάλασε η γνώμη μου; Όσο για το οτι δεν μπήκα στον κόπο να το βάλω και στο blog σου, θα έπρεπε; Εδώ είδα τον διάλογο εδώ σχολίασα. Χαλάρωσε φιλαράκο... γιατί είσαι πολύ επιθετικός. Και ναι. Η ιστορία για το κοπι είναι όπως στο λέω. Αντίγραψε κανείς αρθρογραφία σου με το όνομα σου; ΟΧΙ. Δεν ισχύει το "κακό κόπι" λοιπόν. Σου ξαναλέω ότι αυτή η υπερβολή με το κοπι δείχνει κομπλεξισμό. Μάθε να ξεχωρίζεις σε ποιές περιπτώσεις είναι αρνητικό το κόπι αγόρι μου. Και να σου πω και κάτι; Σε κράζουν όλοι και μόνο που την είπες για αυτό τον λόγο σε άλλο γιουβεντίνικο blog. Σιγά ρε φίλε, χαλάρωσε. Μακάρι να κάνουν κόπι τα blog και των δυο σας άλλα 5000 blogs κι ας μην βάλουν... πηγες! Να διαδίδονται τα νέα της Γιούβε. Έτσι έπρεπε να το δεις αν ήσουν σωστός. Κόφτο τώρα γιατί εκτίθεσαι περισσότερο με τις υπερβολές σου.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Ανώμυμε ρψν 2:01, ξαναέβαλα το σχόλιό σου στο blog μου, απαντώντας σε κάποιον άλλο ανώνυμο που με εγκαλούσε για τον τρόπο και τη σκοπιμότητα της πρώτης αναδημοσίευσης.

Αφού του έγραψα λοιπόν: "μην κάνεις το λάθος να πιστεύεις πως αν ήθελα "να του την πω" (του πρώτου ανώνυμου) θα έγραφα απλώς: "Σχόλιο; Κανένα. Φυσικά".", συνεχίζω και καταλήγω: "Απλώς εγώ ένα θέμα είχα να πω, ο Juve-ntino απάντησε, το θέμα λύθηκε με το Juve-ntino να παίρνει θέση επί της ουσίας και για μένα έληξε. Από εκεί και πέρα, ο καθένας έχει την άποψή του για το copy paste και τη διάχυση της πληροφορίας και δεν βλέπω για ποιο λόγο να τη συζητήσω, ειδικά με κάποιον που ξεκινά ονομάζοντάς με "καμπούρη" και συνεχίζει να μου επιτίθεται προσωπικά μέσω άλλου blog...".