JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Να κατακτήσει κάποια στιγμή τη χρυσή μπάλα θέλει ο Πογκμπά.

Να κατακτήσει την Χρυσή Μπάλα είναι ο στόχος του Πολ Πογκμπά, που αναφέρθηκε και στα… μυστικά της Γιουβέντους.

Μία μέρα μετά τον πρώτο αγώνα με την Φιορεντίνα στην Ευρώπη, ο Πογκμπά συνομίλησε με οπαδούς των «μπιανκονέρι» μέσω twitter, στο σχετικό event που διοργάνωσε η Γιουβέντους. Οιτιφόζι είχαν την ευκαιρία να ρωτήσουν ό,τι θέλουν τον Γάλλο μέσο, ο οποίος απάντησε στις κυριότερες ερωτήσεις που του έγιναν.

Σε αυτή, για παράδειγμα, σχετικά με το καλύτερο ματς των Τορινέζων φέτος, ο Πογκμπά είπε: «Αυτό με την Ρόμα, κάναμε ένα σπουδαίο ματς και θα μου άρεσε να παίζουμε πάντα έτσι. Είχαμε τη θέληση και την… κακία που έπρεπε για να νικήσουμε».

Ο Γάλλος ρωτήθηκε και για το ποια είναι τα «μυστικά» της ομάδας του Αντόνιο Κόντε, για να δώσει την εξήγηση του: «Ποδοσφαιριστές δυνατοί όπως ο Μπουφόν, ο Αντρέα, ο Αρτούρο… Είμαι ευτυχισμένος επειδή αγωνίζομαι στο πλευρό πολλών πρωταθλητών. Είναι οι καλύτεροι στην Ιταλία και αν θέλω να γίνω κι εγώ θα πρέπει να μάθω από αυτούς. Ο Μπουφόν είναι μια σπουδαία προσωπικότητα. Εχει εμπειρία, ξέρει πώς να κάνει τους πάντες να τον ακούσουν. Οταν μιλάει τον ακούμε όλοι και δεν ξέρω πώς το καταφέρνει αλλά πάντα ξέρει τι να πει. Υπάρχει, όμως, και ο προπονητής, που θέλει πάντα να νικάει. Υπάρχει η οργάνωση της διοίκησης. Στη Γιουβέντους έχεις τα πάντα και θέλουμε πάντα περισσότερα. Αυτή είναι η δύναμη μας».

Μέρος της δύναμης των «μπιανκονέρι», βέβαια, είναι και το «Γιουβέντους Στάντιουμ», για το οποίο ο Πογκμπά είπε ότι «είναι το πιο όμορφο γήπεδο στο οποίο έχω αγωνιστεί, είναι ένα γήπεδο με φανταστική ατμόσφαιρα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το περσινό ματς με την Μπάγερν Μονάχου και την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι οπαδοί μας».

Εχοντας όλα αυτά, ο νεαρός Γάλλος δεν κρύβει ότι θέλει να φτάσει στην κορυφή. «Ο στόχος μου είναι να κατακτήσω την Χρυσή Μπάλα. Οταν κάνεις κάτι, θέλεις να είσαι ο καλύτερος. Ξέρω ότι πρέπει να δουλέψω σκληρά και να κάνω πολλές θυσίες αλλά ελπίζω ότι μια μέρα θα κάνω πραγματικότητα το όνειρο μου».

Για να το κάνει, όμως, θα πρέπει να βελτιωθεί σε κάποια στοιχεία του παιχνιδιού του, όπως παραδέχεται και ο ίδιος: «Πρέπει να βελτιωθώ παντού. Στην αγωνιστική “κακία”, στις πάσες και πάνω από όλα, αφού είμαι ψηλός, θα πρέπει να σκοράρω περισσότερο με το κεφάλι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: