JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Ντελ Πιέρο: "Η καλύτερη επιλογή στην καριέρα μου που έμεινα στη Γιούβε ενώ δεν ξέραμε που θα παίζει η ομάδα"

Σε εφημερίδα της Νάπολη μίλησε ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, με αφορμή το κυριακάτικο ματς του «Σαν Πάολο», αναφερόμενος στις αναμνήσεις του, στον Ντιέγκο Μαραντόνα και στονΛορέντσο Ινσίνιε.
Ο Ντελ Πιέρο μίλησε στην εφημερίδα Il Mattino και ήταν λογικό το πρώτο του σχόλιο να αφορά τον αξεπέραστο Μαραντόνα. «Εχω παίξει μπάλα με τον Μαραντόνα, ναι. Ηταν στο… σαλόνι του σπιτιού μου όταν ήμουν μικρός και ονειρευόμουν ότι είμαι ποδοσφαιριστής. Ο Ντιέγκο ήταν απλά από άλλο πλανήτη», ήταν τα λόγια του «Πιντουρκίκιο», ο οποίος έχει να θυμάται πολλά από τους αγώνες της Γιουβέντους με τη Νάπολι: «Το “Σαν Πάολο” είναι ένα ξεχωριστό γήπεδο για μένα. Είναι, ίσως, γραφτό για όποιον φοράει το Νο10. Εχω πολλές όμορφες αναμνήσεις, συμπεριλαμβανομένης και της πίκρας από τον τελευταίο αγώνα με τη Νάπολι. Πίκρα λόγω του αποτελέσματος στον τελικό του Κόπα Ιτάλια 2012 αλλά όχι για το τι σήμαινε εκείνο το ματς. Το τελευταίο μου με την Γιούβε, το χειροκρότημα των Ναπολιτάνων…».

Αν, πάντως, ο Ντελ Πιέρο έπρεπε να επιλέξει μία στιγμή από όσα έζησε σε αγώνες ανάμεσα στις δύο ομάδες, αυτή θα ήταν «Το γκολ που πέτυχα με φάουλ στο “Σαν Πάολο” τη σεζόν 2006-07 στη Σέριε Β. Το να παραμείνω στη Γιούβε το καλοκαίρι του 2006, πριν ακόμη μάθουμε σε ποια κατηγορία θα είμαστε και με τι αφαίρεση βαθμών, ήταν η καλύτερη επιλογή της καριέρας μου! Ηταν μια ξεχωριστή, μια όμορφη σεζόν που έδωσε νόημα σε όσα ακολούθησαν τα επόμενα χρόνια, με αποκορύφωμα φυσικά την τελευταία κούπα που σήκωσα ως πρωταθλητής στο τελευταίο μου ματς στο “Γιουβέντους Στάντιουμ”».

Αυτός ο τίτλος, όπως φαίνεται, θα πάει και φέτος στο Τορίνο και στην τροπαιοθήκη των «μπιανκονέρι», για τους οποίους ο «Μέγας Αλέξανδρος» του ιταλικού ποδοσφαίρου νιώθει πλέον σίγουρος. Οπως σίγουρος είναι και για το ότι η Νάπολι είναι στο σωστό δρόμο για να γίνει κάποια στιγμή πραγματική διεκδικήτρια του σκουντέτο.

«Ο Μπενίτεθ έχει δείξει την αξία του και αυτό που συνέβη φέτος στη Νάπολι στο Τσάμπιονς Λιγκ, να αποκλειστεί στον όμιλο με 12 βαθμούς, είναι αστείο. Στο μέλλον πιστεύω ότι ηΝάπολι θα μπορέσει να ανταγωνιστεί τη Γιουβέντους για τον τίτλο. Ο Ντε Λαουρέντις έχει κάνει σπουδαία δουλειά από τη Σέριε C αλλά χρειάζεται χρόνος. Η Νάπολι, πάντως, είναι στον σωστό δρόμο. Οσο για την Γιούβε, είναι συνεπής με την ιστορία της, η οποία είναι γεμάτη νίκες και τίτλους. Η δύναμη της Γιουβέντους είναι η νοοτροπία νικητή που υπάρχει πάντα. Θαυμάζω πραγματικά τους συμπαίκτες μου, κάνουν κάτι εκπληκτικό».

Εκπληκτικά πράγματα, όπως αυτά που έκανε επί 29 χρόνια στα ιταλικά γήπεδα ο Ντελ Πιέρο και τον μετέτρεψαν σε είδωλο του Ναπολιτάνου Λορέντσο Ινσίνιε, για τον οποίο το σύμβολο της Γιουβέντους εύχεται τα καλύτερα. «Είμαι σίγουρος ότι ο Λορέντσο έχει το ταλέντο για να φτάσει μακριά. Δεν μου αρέσει να δίνω συμβουλές, ξέρει αυτός τι πρέπει να κάνει και πώς να δουλέψει με αυτό το ταλέντο που έχει. Μου άρεσαν πολύ τα λόγια του γιατί ξέρω ότι τα εννοεί και το να είμαι πρότυπο για ένα νεαρό ποδοσφαιριστή είναι σίγουρα κάτι που με ικανοποιεί. Του εύχομαι πραγματικά τα καλύτερα και φαντάζομαι ότι για αυτόν, γέννημα-θρέμμα Ναπολιτάνος, είναι κάτι ξεχωριστό να φοράει αυτή τη φανέλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: