JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Μοράτα: "Θέλουμε να φτάσουμε στον τελικό"


Ο Alvaro Morata γιορτάζει με φειδώ το πρώτο του σκουντέτο με την Γιουβέντους. Είναι πολύ χαρούμενος αλλά η χρονική συγκυρία δεν του αφήνει και πολλά περιθώρια εφησυχασμού. Έντονη είναι η προπόνηση στο Vinovo διότι θα πρέπει να κάνουν πολλά για ... να φτάσει η Γιουβέντους στο Βερολίνο που είναι και τελικός στόχος.

"Δεν έχει σημασία πόσο καιρό, έχει να κερδίσει το τρόπαιο  - λέει στο Sky -. Στη Γιουβέντους θέλουμε το κύπελλο, είμαστε εδώ στην πρώτη τετράδα, θέλουμε να πάρουμε την πρόκριση στα 2 ματς με τη Ρεάλ και να σηκώσουμε το τρόπαιο. Οι φίλοι μου από τη Μαδρίτη μου έχουν στείλει τρεις χιλιάδες μηνύματα για εισιτήρια, εγώ τελικά άφησα το έργο αυτό στους γονείς μου, και στη φίλη μου. Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι, θέλουμε πραγματικά να πετύχουμε. Το μέλλον μου? Στη Juve έχουν επενδύσει τόσα πολλά για μένα. Δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν, είμαι ευγνώμων στον Αντσελότι που έπαιξα σε πολλά παιχνίδια, ακόμα και στον τελικό του Champions League. Αλλά τώρα είμαι στη Γιουβέντους και έχω να δώσω τα πάντα για την Γιουβέντους. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: