JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Τέβεζ: "Αυτή η Νική ειναι για τους γονείς και τα αδέρφια μου"

Ο Apache κέρδισε το σκουντέτο, για δεύτερη φορά. Ο Apache μετά το τέλος του αγώνα στη Γένοβας έγραψε tweets ικανοποίησή του. "Para entender lo q hago Primero Debes σπάθη historia μου !!! MIS Para viejos y mis Hermanos ». Με λίγα λόγια: " Ξέρετε την ιστορία μου, αυτή η νίκη είναι για τους γονείς μου και τα αδέρφια μου ».


Από το Fuerte στο Τορίνο, και στην κατάκτηση ενός ακόμη πρωταθλήματος. Η τέταρτη συνεχή κατάκτηση για τη Γιουβέντους της νέας εποχής, με σχεδιαστή τον Andrea Agnelli. Με τον Carlitos Tevez σκόρερ και αστέρι νούμερο ένα. Στην Αργεντινή, χθες τη νύχτα, σχεδόν αγιάζεται: "Ο Καρλίτος πρωταθλητής με την Μπόκα, Κορίνθιανς, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Μάντσεστερ Σίτι και τη Γιουβέντους. Μεγάλη προφορά του Κάρλος Τέβεζ σε όλους τους θριάμβους», εγραφάν χθες στην Αργεντινή.

Ο αδελφός του Tevez, Diego Daniel εγραψε στο Tweeter: "En cada País que siempre estuviste triunfante por ESO SOS el mejor. @ Carlitos3210 Α ganador." Σε κάθε χώρα πάντα θριαμβεύεις, γιατί είσαι ο καλύτερος, ένας νικητής". 

Ο Apache της Γιουβέντους, ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το μέλλον του, αυτός ο τίτλος είναι 20ος στην καριέρα του. Ο Ροναλντίνιο είναι ο μόνος που έχει κερδίσει και το Κόπα Λιμπερταδόρες και το Champions League. 

Αυτό εγραψε ο Καρλός χθές: "Είναι φιλοδοξία μου να προχωρήσουμε προς τα εμπρός. Τώρα γιορτάζουμέ". Η νίκη είναι αφιερωμένη στους αγαπημένους του μετά το πρωτάθλημα. Η Οικογένεια του έρχεται πρώτη ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: