JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Πίρλο: "Θέλω το Champions League και αποχωρώ"

Ο Αντρέα Πίρλο σε χθεσινές δηλώσεις του είπε πως αν καταφέρει και πάρει την κούπα του Champions League με τη Γιουβέντους, θα φύγει για το εξωτερικό. Ειδάλλως, προφανώς θα μείνει και του χρόνου στους Μπιανκονέρι.


Από το 2011 που μετακόμισε από τη Μίλαν στη Γιουβέντους, ο Αντρέα Πίρλο έχει κατακτήσει 4 σερί πρωταθλήματα, όσα και τα χρόνια που είναι στην Γιούβε. Αφού λοιπόν πήρε ακόμα ένα, εξήγγειλε και το τι θα ήθελε να συμβεί στο άμεσο μέλλον. «Το όνειρο μου είναι να πάρω το Champions League με τη Γιουβέντους και μετά να φύγω για το εξωτερικό. Η Γιουβέντους είναι η τελευταία μου ομάδα στην Ιταλία». Προφανώς λοιπόν αυτό σημαίνει ότι εάν δεν σηκώσει την κούπα με τα μεγάλα αυτιά, θα συνεχίσει και του χρόνου στην Μεγάλη Κυρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: