JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Ziegler : «Θα είμαι στη Γιουβέντους, αλλά ο Conte δεν με θέλει»

« Μίλησα με τον προπονητή και άρχισα να κατανοώ ότι δεν υπολογίζει σε μένα, γιατί έχει άλλες ιδέες . " Ο Reto Ziegler είναι σαφής ως προς την κατάστασή του με την ασπρόμαυρη φανέλα και βλέπει το μέλλον του στη Γιουβέντους αρκετά δυσοίωνο Ο αριστερός μπακ, μόλις έφτασε από την Σαμπντόρια, ήταν ήδη στα σχέδια του Conte. Λέει ξεκάθαρα σε μια συνέντευξη που έδωσε από την Ελβετία όπου βρίσκεται με την εθνική του ομάδα που θα αντιμετωπίσει την Βουλγαρία για τα προκριματικά του EURO 2012 : « Όταν υπέγραψα με τη Γιούβε ήταν ακόμα μαζί, ο Del neri και o Marotta, οι οποίοι με γνώριζαν κατά το χρόνο που ήμουν στη Σαμπντόρια, και με ήθελαν στη Γιουβέντους. Ήρθα εδώ για να παίξω και παρακολουθώ άλλους να παίζουν, στη συνέχεια μίλησα με αυτούς που ήθελαν να έρθω στην Γιουβέντους, αλλά όταν ήρθα εδώ είχε ήδη βρει ένα άλλο προπονητή η ομάδα ».

« Στο σημείο αυτό, αποφάσισα να κάνω ότι μου πει η ομάδα και ο προπονητής αλλά θελώ να μείνω και να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, έδωσα πάντοτε τα πάντα και είμαι σίγουρος ότι μπορώ να πείσω τον Conte».

« Η υπόθεση με την Trabzonspor ήταν μια πιθανότητα, ποτέ δεν μίλησα όμως με την τουρκική ομάδα, αλλά στη συνέχεια μίλησα με τον κύριο Χίτσφελντ (σημερινό προπονητή της Ελβετίας) και με συμβούλευσε να μην πάω στην Τουρκία. είχα την ευκαιρία να πάω σε άλλες ομάδες, που παίζουν στο Τσάμπιονς Λιγκ που με ήθελε, αλλά τώρα είμαι στη Γιουβέντους ως δεύτερη επιλογή, θα κάνω τα πάντα για να το αλλάξω ».

Δύσκολη κατάσταση, αν επιβεβαιωθούν οι φήμες ότι ο παίκτης θα μπορούσε να δει έξοδο, ελπίζω για το καλό της Γιουβέντους, ο παίκτης να θεωρηθεί ότι μπορεί να βοηθήσει, γιατί νομίζω ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει τη σεζόν η Γιουβέντους με ένα μόνο fullback τον De Ceglie.

4 σχόλια:

Xristos είπε...

na meineis gia na skoupizeis ton pagko

δημητρης/θεσσαλονικη είπε...

Αφου ο πιο ανικανος ποδοσφαιριστης που χει περασει απο τη γιουβε εχει μαλλον καποιο χοντρο βυσμα και θα παιζει βασικος....θα σκουπιζει παγκο ο ζιγκλερ!

Ανώνυμος είπε...

Δεν θέλει τον Ziegler και θέλει ποιόν;;; Τον Grosso ή τον Motta;!;!;! Δηλαδή έλεος ρε Conte!!! Αν αρχίζει από τώρα να τους γ@μ@ την ψυχολογία...χέστα!!!
Delpi

Stelios είπε...

oxi re conte.... vevaia kati mporei na kserei alla emena mou fainetai paralogo afou den exoume kai kapoion kalutero....