JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Giuseppe Ruggiero ζω ένα όνειρο.


Μετά τον Elio De Silvestro, ήρθε η σειρά του άλλου νεαρού της Primavera Giuseppe Ruggiero να πάρει το βάπτισμα του πυρός με την πρώτη ομάδα. Στο Chiusa Pesio, όπου μέχρι πριν από λίγες μέρες ήταν στο στρατόπεδο εκπαίδευσης με την ομάδα της Primavera, ο επιθετικός έβαλε τη σφραγίδα του στον αγώνα και κατάφερε να εκπληρώσει ένα μεγάλο όνειρο. Εισήλθε στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου, ο νεαρός παίκτης από το Benevento ενήργησε πολύ καλά, και στις δύο πλευρές δεξιά και αριστερά, και κατ 'επανάληψη έκανε καλές ενέργειες μπαίνοντας συχνά στην περιοχή της αντιπάλου, επίσης, πέτυχε και το 6ο γκολ με πέναλτι.

Στο τέλος του αγώνα, ο ίδιος αποκαλύπτει όλα τα συναισθήματα του. "Στο πέναλτι ρώτησα τους συμπαίκτες μου αν θα μπορούσα να το εκτελέσω και ήταν πολύ γενναιόδωροι μαζί μου και με άφησαν να το κάνω. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος, ειδικά όταν πνίγηκα στις αγκαλιές των συμπαικτών μου μετά την εκτέλεση. Παίζοντας με αυτούς τους πρωταθλητές είναι πολύ εύκολα, ακόμα και για κάποιον σαν εμένα που χρησιμοποιείται για να παίξει από την ομάδα της Primavera, στην αρχή τα πόδια μου έτρεμαν, αλλά αμέσως χαλάρωσα. Αυτή η εμπειρία με την πρώτη ομάδα σημαίνει πολλά για μένα:.. όταν είπα στο σπίτι μου θα έπαιρνα μέρος στην προετοιμασία με την πρώτη ομάδα, η οικογένειά μου ήταν όλοι πολύ χαρούμενοι για μένα ".

7 σχόλια:

Xristos είπε...

to thema einai tha meinoun stin proti omada kai aftos kai o de silvestro i amfoteroi tha dothoun danikoi? oso gia ton pasquato ti ginetai? tha meinei kanonika sto roster tis juve?

Ανώνυμος είπε...

Αν οπως διαβαζουμε απο το ρεπορταζ ολο το καλοκαιρι ειναι τοσο καλος ο πασκουατο καλυτερα να δωσουμε δανεικους πεπε και μαρτινεζ....δε θα μας λειψουν και πολυ!
δημητρης/θες

Xristos είπε...

ego dimitri tha elega na dosoume ton martinez daneiko

Ανώνυμος είπε...

Φιλε χρηστο σημερα 20 περιπου μερες πριν ξεκινησει το πρωταθλημα μου φαινεται οτι πλεον μεγαλυτερη προσοχη πρεπει να στραφει στο πως θα γινει να ξεφορτωθουμε την υπαρχουσα σαβουρα παρα στο τι μενει να ενισχυθουμε!παικτες που αποδεδειγμενα πλεον δεν εχουν να προσφερουν τιποτα τους πληρωνουμε τεραστια συμβολαια!
@ντινο ποτε εχουμε κανενα δυσκολο και αξιοπιστο φιλικο ωστε να βγαλουμε συμπερασματα για το που περιπου κινουμαστε φετος?
δημητρης/θες

Xristos είπε...

kai apo oti vlepo dimitri distixos stous perissoterous paiktes pou einai pros apoxorisi den tous vriskoun omada gia na sinexisoun tin kariera tous

mike_bianconero είπε...

Δημητρη 13 του μηνος υπαρχει ματς με Μπετις και μετα δυο ματσαρες 18 και 21 με Μιλαν και Ιντερ για το Trofeo Tim.

δημητρης/θεσσαλονικη είπε...

@thanx mike!
@xristo απο κει να καταλαβεις για το τι σαβουρα μιλαμε!
δημητρης/θες