JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Βούτσινιτς: "Γιούβε: μία λέξη τα λέει όλα"


"Το γήπεδο θα δείξει αν είμαι ένα κορυφαίο παίκτη ή όχι". Η φωνή του είναι σταθερή και το βλέμμα του επιτρέπει να καταλάβει ότι έχει δικαιολογημένα την πεποίθηση ότι ανήκει στην τάξη από τους κορυφαίους παίκτες.

Στην πρώτη του συνέντευξη τύπου ως Bianconero, Βούτσινιτς μιλάει για την απόφαση του να έρθει στη Γιουβέντους :

«Το ίδιο το όνομα της Γιουβέντους είναι αρκετό για σε κάνει να έρθεις σε αυτό το κλαμπ και δεν είχα καμιά αμφιβολία, όταν ο ατζέντης μου μίλησε και μου είπε ότι το όνομά μου είναι στα σχέδια της Γιούβε σε μια περίοδο που στη Ρόμα ήταν κάπως, και είχα πάρει ήδη την απόφαση να αποχωρήσω στο τέλος της περασμένης σεζόν, μιλήσαμε για αυτό με τους Pradé και Rosella Sensi:. έχουν μεγάλη σημασία για μένα και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω, ωστόσο, τώρα παίζω για τον πιο γνωστό και αγαπημένο Ιταλικό σύλλογος στον κόσμο ".

Μόλις έφτασε, Βούτσινιτς έχει θέσει τον εαυτό του στην υπηρεσία του Conte, Έχουν πραγματοποιηθεί ήδη δύο συναντήσεις με την ομάδα, και, επίσης, συνάντησε τον Πρόεδρο Agnelli ο οποίος ήταν χθες στην προπόνηση της ομάδας :

«Όταν ο Πρόεδρος μίλησε χθες μου έδωσε να καταλάβω ότι θα έχουμε μια καλή χρονιά και εγώ ελπίζω θα είμαστε σε θέση να κερδίσουμε όσο περισσότερα παιχνίδια μπορούμε. Μίλησα με τον προπονητή λίγο μετά την υπογραφή του συμβολαίου μου και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Στην γραμμή εκκίνησης του πρωταθλήματος, θα είμαστε πρωταγωνιστές στα σίγουρα επειδή είμαστε Γιουβέντους, ξέρω ότι δεν θα παίξουμε στο Champions League, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα για μένα, επειδή είμαστε μια ισχυρή ομάδα, έτσι θα προσπαθήσουμε να προκριθούμε για την επόμενη σεζόν και να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ...".

Τέλος, απάντησε σχετικά με τον αριθμό της φανέλας που διάλεξε : «Το 9 ανήκει στην Iaquinta, γι 'αυτό επέλεξε το 14 γιατί ήταν ο πρώτος που είχα φορέσει τόσο στη Lecce όσο και στην εθνική Μαυροβουνίου".

1 σχόλιο:

Xristos είπε...

ante re paixtoura mou kseskise tous kai pio poly tin inter pou tin exeis pelatissa alla eidika tin roma gia na ekdikitheis olous aftous tous opadous pou se evrizan