JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Giaccherini, και επίσημα στη Γιούβε ,ε 6 εκατ. ευρώ: «Ένα όνειρο που βρίσκομαι εδώ»

Εδώ είναι η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας Corso Galileo Ferraris :"Juventus Football Club SpA ανακοινώνει ότι έχει αγοραστεί από την AC Cesena SpA το δικαίωμα του παίκτη Emanuele Giaccherini και για το ποσό των 6 εκατ ευρώ.
Ταυτόχρονα, οι δύο εταιρείες έχουν συνάψει συμφωνία συμμετοχής σύμφωνα με την οποία θα πάρει 3 εκατ. ευρώ μετρητά και τα υπόλοιπα 3 εκατ. ευρώ σε 3 χρόνια στην Cesena. "

Αμέσως μετά ο παίκτης δήλωσε : " Το να είσαι παίκτης της Γιουβέντους για μένα είναι ένα όνειρο . " Αυτά είναι τα πρώτα λόγια του Emanuele Giaccherini, μετά την υπογραφή του συμβολαίου του στη Γιουβέντους, στην πρώτη συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πρόοδο που έχει η επαγγελματική του επιλογή. " Για μένα ήταν ένα όμορφο καλοκαίρι: Είμαι παντρεμένος, πρόκειται να γίνω μπαμπάς, και στη συνέχεια ήρθε η μεταγραφή μου στη Γιούβε είναι ότι καλύτερο για μένα. Έζησα εκείνες τις ημέρες με μεγάλη ελκτική ηρεμία γιατί πάντα είμαι πρόθυμος για μια μεγάλη ομάδα και τώρα είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στο Τορίνο ".

Ο Giaccherini είναι έτοιμος για την μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας του: « Δεν φοβάμαι, ήρθα από χαμηλά, έκανα πολλά και έφτασα στην ηλικία των 25 και η Γιουβέντους είναι ένα ακόμη άλμα προς την ποιότητα μου. Είναι μια μεγάλη δοκιμασία για μένα, μια δοκιμασία για τον εαυτό μου, αλλά θα έχω συμπαίκτες πολύ καλούς παίκτες. Ξέρω ότι ο προπονητής με ήθελε πραγματικά γιατί θέλει παίκτες που είναι πεινασμένοι και τώρα μπορώ να δώσω μόνο τα δυνατά μου για να αποδείξω την αξία μου. Είμαι ένα πολύ αποφασισμένο άτομο και πραγματικά πιστεύω στο έργο και τη θυσία που με έφερε εκεί που είμαι σήμερα.

Έξω από την επίθεση; Αυτός είναι ο ρόλος που ενισχύει καλύτερα τα χαρακτηριστικά μου . "

3 σχόλια:

Κωνσταντινος είπε...

Καλος παικτης ο δηλωμενος ιντεριστα τζιακερινι,δεν ξερω ακομη αν ειναι για ομαδες επιπεδου γιουβε (ο χρονος θα δειξει)αλλα θα προτιμουσα να μη σκορπουσαμε τα χρηματα σε τυχαιους (τζιακερινι,εσκιραμπιγια) αλλα να παιρναμε ενα ενδεδειγμενα πολυ καλο αριστερο χαφ ωστε να κανουμε το κατι παραπανω φετος.
Τεσπα ελπιζω να μας βγουν καλες μεταγραφες και να βοηθησουν την ομαδα.

Παναγιώτης είπε...

Κωνσταντίνε αν έχεις εικόνα από τον Τζιακερίνι δώσε μας λίγο τα φώτα σου. Προσωπικά δεν τον παρακολούθησα καθόλου. Ποια είναι τα υπέρ και τα κατά του;

Un Gobbo ad Atene είπε...

Μια διόρθωση: ο παίχτης αποτιμήθηκε 6 εκ. αλλά η Cesena θα δώσει στη Juve 3 εκ. οπότε έχιε αποκτηθεί σε συνιδιοκτησία (με τη Juve να έχει τον πρώτο λόγο), όπως άλλωστε γράφεται καθαρά στο site της Cesena και στην τιμή των 3 (6-3=3).

Γρήγορος, ντριμπλαδόρος είναι στοίχημα, Παναγιώτη. Προσωπικά θα ήθελα να βάζουμε πολύ περισσότερα τέτοια στοιχήματα και να τα βα΄ζουμε και με παίχτες του Νεανικού Τμήματος. Δεν έχει νόημα να λέμε (και να λένε), η Barca, η Arsenal, o Ajax και μετά να συμπεριφερόμαστε λες και είμaστε η Real ή η City. Πέραν του ότι δεν υπάρχουν τόσα χρήματα στη Juve, είναι λάθος πρότυπο.