JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Βρήκα την χαρά στην Γιουβέντους.


Την χαρά για ποδόσφαιρο βρήκε ο Μίρκο Βούτσινιτς στην Γιουβέντους. Ο Μαυροβούνιος επιθετικός σημείωσε το πρώτο του γκολ με τη νέα του ομάδα και στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στον Αντόνιο Κόντε.


Ο Μίρκο είπε : «Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου για τον τρόπο που με υποδέχτηκαν. Έμεινα έκπληκτος από την απλότητα της δουλειάς τους Κόντε και των συστημάτων του. Αυτό που έχω χάσει περισσότερο τον τελευταίο καιρό είναι το χαμόγελο. Εδώ είμαι χαρούμενος. Υπάρχει μεγάλος ενθουσιασμός, νομίζω ότι ποτέ δεν είχα δει όσους πολλούς ανθρώπους για ένα φιλικό. Επιβεβαιώθηκε αυτό που είχα πει και στη συνέντευξη Τύπου: Αυτό είναι το πιο αγαπητό κλαμπ στην Ιταλία».

Από την πλευρά του ο προπονητής της «Γιούβε», δήλωσε: «Ήρθε την κατάλληλη στιγμή, σύμφωνα με τους όρους που θέλαμε και αξίζουν συγχαρητήρια στον Μαρότα για την επιχείρηση που έκανε να τον φέρει. Τώρα έχω άλλο ένα όπλο και γνωρίζω ότι το δυναμικό του είναι μεγάλο. Η μητέρα φύση του έχει δώσει μεγάλες αθλητικές ικανότητες, καθώς έχει δύναμη και εκρηκτικότητα. Είναι πολύ προικισμένος και τακτικά καταλαβαίνει τα πάντα. Είναι δυνατός, γρήγορος και ανθεκτικός, το πρότυπο του σύγχρονου παίκτη. Τώρα θα ήταν καλό να μετατρέψω ένα καλό παίκτη σε πρωταθλητή»

Δεν υπάρχουν σχόλια: