JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Θετικός να έρθει στη Γιούβε δηλώνει ο Άλεξ.


O Άλεξ δηλώνει πως είναι ένα όνειρο για εκείνον να αγωνιστεί στη Γιουβέντους, όμως τα πάντα θα εξαρτηθούν από τις κινήσεις των ανθρώπων της ομάδας.


Ο αμυντικός της Τσέλσι θέλει να συνεχίσει την καριέρα του στο Τορίνο και επισημαίνει πως ο μάνατζέρ του έχει έρθει σε επαφές με την Γιουβέντους. Το ζήτημα, όμως είναι τι θα κάνει η Γιουβέντους με την Τσέλσι, η οποία δύσκολα θα τον δώσει με την μορφή δανεισμού. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βραζιλιάνου:

«Γνωρίζω το ενδιαφέρον της Γιουβέντους. Νομίζω ότι η Γιουβέντους με θέλει με την μορφή δανεισμού και είναι μία πραγματική ευκαιρία για μένα και την Τσέλσι, όμως το μόνο που ξέρω αυτή τη στιγμή είναι ότι ο μάνατζέρ μου έχει έρθει σε επαφές με τους ανθρώπους των «μπιανκονέρι». Είμαι 29 ετών και για μένα θα ήταν μία μεγάλη ευκαιρία. Έχω ακόμα συμβόλαιο για δύο χρόνια με την Τσέλσι, αλλά έχω μιλήσει για ανανέωση. Θα ήθελα πολύ να παίξω στην Ιταλία και ελπίζω να πραγματοποιηθεί αυτό το όνειρο.

Πριν από δύο χρόνια μίλησα με τον Αμάουρι και τον Ντιέγκο μετά από ένα ματς και μου είπαν πολλά θετικά για την Γιουβέντους. Αυτός ήταν και ο λόγος που όταν επικοινώνησα με τον ατζέντη μου του είπα ότι θα ήταν μία μεγάλη ευκαιρία για μένα. Τώρα, όμως, όλα περνάνε από την Γιουβέντους, η οποία θα πρέπει να έρθει σε συμφωνία με την Τσέλσι. Δύσκολα, όμως, θα δεχθεί μία πρόταση για δανεισμό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: