JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Θέλει τίτλο ο Βιντάλ


Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Γιουβέντους, Αρτούρο Βιντάλ τόνισε ότι στόχος της ομάδας είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Το μεγάλο βήμα στην καριέρα του έκανε ο Αρτούρο Βιντάλ με την μεταγραφή του από την Μπάγερ Λεβερκούζεν στην Γιουβέντους. Ο Χιλιανός μεσοεπιθετικός έθεσε τους στόχους της «γηραιάς κυρίας» ενόψει της επόμενης σεζόν.

«Η ομάδα είναι δυνατή, όπως και ο προπονητής. Θέλουμε να φτάσουμε στο επίπεδο των Μίλαν και Ίντερ. Θέλουμε φυσικά το πρωτάθλημα. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα φοράω την φανέλα της ομάδας», είπε αρχικά ο διεθνής ποδοσφαιριστής.

«Μπορώ να παίξω σε αρκετές θέσεις και δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό», κατέληξε ο Αρτούρο Βιντάλ.

1 σχόλιο:

Stelios είπε...

twra gia to scudetto den kserw, alla esena palikari mou se kovw na pairneis ton titlo tou mvp tou prwta8lhmatos! mhn mas apogohteuseis k esu....