JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Conte: "Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου"


Ο Αντόνιο Κόντε μίλησε μετά το τέλος του παιχνιδιού για την μεγάλη νίκη επί της Μίλαν και την απόδοση του  Μάρτιν Κάσερες, ενώ ξεκαθάρισε ότι ακόμη δεν έχει κριθεί τίποτα αφού εκκρεμεί άλλο ένα 90λεπτο στο Τορίνο και χρειάζεται προσοχή.

Πανευτυχής για το διπλό στο Σαν Σίρο επί της Μίλαν ο Αντόνιο Κόντε, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για τον τρόπο που αγωνίστηκε η ομάδα του:

«Είμαι ευχαριστημένος από την αντίδραση όλων των παικτών που χρησιμοποιήθηκαν σε έναν τόσο σημαντικό αγώνα και κυρίως αυτόν που ενσωματώθηκαν τώρα τελευταία. Η ομάδα έκανε ακριβώς όσα ζήτησα. Πέρα από το αποτέλεσμα, θετική ήταν η εισαγωγή νέων παικτών, οι οποίοι πήγαν πολύ καλά».

Ο προπονητής των Μπιανκονέρι αναφέρθηκε και στους τρεις παίκτες που ήρθαν τον Ιανουάριο στην ομάδα  Μποριέλο,  Παντοίν και Κάσερες που ήταν και αυτός που πέτυχε και τα δυο τέρματα της Γιούβε και ιδιαίτερα το δεύτερο του που το πέτυχε με μία αριστοτεχνική ενέργεια: «Ο Μποριέλο είχε την λιγότερη δυσκολία καθώς είναι μαζί μας εδώ και ένα μήνα, ο Παντοίν ξέρει το παιχνίδι μου από την εποχή που τον είχα παίκτη στην Αταλάντα, ο  Κάσερες ήταν αρκετά καλός αν και πρέπει να βελτιωθεί λίγο στα αμυντικά του καθήκοντα, αλλά αναφορικά με τις επιθετικές του δυνατότητες δεν έχω κάποιο παράπονο».

Τέλος, ο προπονητής της Γιουβέντους υπογράμμισε ότι τίποτα δεν έχει κριθεί στην υπόθεση πρόκριση, αφού αυτό ήταν μόνο το ένα από τα δύο παιχνίδια των δύο ομάδων: «Η σειρά είναι ανοικτή, επειδή η Μίλαν έχει καλή ομάδα και μπορεί να αντιδράσει σε οποιαδήποτε κατάσταση. Περιμένουμε έναν δύσκολο επαναληπτικό, στον οποίο θέλουμε να εξασφαλίσουμε μία θέση στον τελικό».  

Δεν υπάρχουν σχόλια: