JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Live από Vinovo με την βοήθεια του Tuttojuve.com, ολόκληρη η συνέντευξη του Κόντε.


Κόντε : “Δεν δέχομαι μαθήματα από κανέναν και σε τέτοιο στυλ”



Μετά την σκληρή μάχη στο Tardini και την απώλεια δυο ακόμα βαθμών, ο Αντόνιο Κόντε επιστρέφει και πριν από λίγο μίλησε στους δημοσιογράφους και ήταν έτοιμος να απαντήσει σε πολλές ερωτήσεις σχετικά με την πρόκληση του αύριο παιχνιδιού αύριο το βράδυ στο Juventus Stadium εναντίον της Κατάνια και επίσης μίλησε ιδιαίτερα για τις έντονες αντιπαραθέσεις με τη διαιτησία αυτές τις μέρες. Ο προπονητή της Γιουβέντους, από την αίθουσα Τύπου του Media Center στο Vinovo ξεκίνησε απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων και είπε :



Σήμερα είστε λίγο πιο χαλαρός γιατί η εταιρεία έχει υποστηρίξει τις δηλώσεις σας μετά το παιχνίδι στο Tardini; 

«Λοιπόν, κοίτα, νομίζω ότι αυτό που έχω πει είναι ξεκάθαρο, όμως, δεν πρέπει να ξεγελαστούν από την ηρεμία μου, γιατί το είπα αυτό σε μια πολύ ήρεμη στιγμή. Εξέφρασα τη γνώμη μου, είχα εκφράσει κάτι που ένιωσα και το έκανα χωρίς να είμαι θυμωμένος, ή να αμφισβητήσω τα επεισόδια, σωστά; Γιατί δεν είναι ότι είμαι πρόκειται να μιλήσω για τα επεισόδια, καθώς δεν μίλησα την προηγούμενη εβδομάδα, κατά τη Σιένα. Έχω μιλήσει μόνο για το ότι δεν μας σφυρίζουν εύκολα αυτά που δικαιούμαστε, αλλά το έκανα με ένα πολύ ήσυχο, πολύ ήσυχο τρόπο. Αν ενοχλεί κάποιους, τότε ζητώ συγνώμη, επειδή μίλησα σε ένα παίκτη που δεν είναι παίκτης μου, ο Giovinco. Έτσι, ζητώ συγγνώμη και ζητώ συγγνώμη από τον Giovinco, ίσως επειδή στην έμφαση του παιχνιδιού μίλησα για το επεισόδιο, εκφράζοντας την αμφιβολία της αποφάσεις και όχι μόνο. Έτσι, το μυαλό μου είναι πολύ ήσυχο, πολύ ήσυχο και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αλλά γιατί αυτό που κάνουμε φέτος είναι κάτι όμορφο και καταπληκτικό και το αποδείξαμε και στην Πάρμα, όπου κυριαρχήσαμε σε ένα ακόμη παιχνίδι μακριά από το σπίτι μας, είμαστε σε θέση να επιτύχουμε το στόχο μας και δεν σκεφτόμαστε το παιχνίδι αν είναι στο σπίτι μας ή μακριά από αυτό, παίζουμε παντού με την ίδια στάση, είναι αναπόφευκτο ότι λυπάμαι για το ότι δεν πήραμε τους 3 βαθμούς, γιατί τότε θα δείτε όλα τα δεδομένα, και αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάποιες περισσότερες ευκαιρίες γκολ ».



Μπορείτε να συνηθίσετε στους παίκτες σας να ζουν τις στιγμές μιας μάχης και μετά να τις σβήνουν. Η Γιουβέντους σας είναι έτοιμη και προετοιμασμένη να αντιμετωπίσει αυτού του είδους των καταστάσεων και των πιέσεων. Πιστεύετε ότι υπό το φως των πρόσφατων γεγονότων και εν όψει του αγώνα εναντίον της Μίλαν, η ομάδα σας θα ενισχυθεί από αυτή την άποψη, ψυχολογικά;


«Όταν μιλώ για την ανάπτυξη, όταν μιλάω για ένα σπίτι υπό κατασκευή, έχω μάθει ότι πάντα από πρώτα χρόνια της κατασκευής ενός σπιτιού, βάζουμε πρώτα τα θεμέλια, και μπορώ να πω ότι αυτό το σπίτι έχει αναπτυχθεί και χτιστή  αρκετά γρήγορα. Οι αριθμοί μας μιλούν και ήμαστε πλέον, ανταγωνιστές ... γίναμε ομάδα που μέσα σε λίγους μήνες γίναμε ανταγωνιστές της Μίλαν, σίγουρα αυτό μας γεμίζει με υπερηφάνεια και ικανοποίηση και το καλύτερο είναι ότι η πλειοψηφία των παικτών μου βρίσκονται σε αυτήν την κατάσταση για πρώτη φορά, να αγωνίζονται και να κερδίσουμε. Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι, που έχουμε τόσο πολύ ενθουσιασμό, τόση αδρεναλίνη, γιατί αυτά είναι που μας συναρπάσουν και ακόμα έχουμε πολλά να μάθουμε στην πορεία. Έτσι, σηκώνεστε ένα πρωί και λέτε, «Σήμερα κερδίζετε». Αυτός που κερδίζει ξέρει ότι πρέπει να ακολουθήσει ένα δρόμο και αυτόν το δρόμο εμείς τον ταξιδεύουν πάρα πολύ γρήγορα. Αυτό που μπορώ να πω είναι αλήθεια, είμαστε κοντά στην κορυφή, και γινόμαστε όλο και πιο ισχυροί. Πρέπει να δείξουμε ότι κάναμε βήματα μπροστά, να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε υψηλά ορισμένα επίπεδα παιχνιδιού, και μια ορισμένη ανταγωνιστικότητας».




Μετά την έκρηξη σας, υπήρξαν και αντιδράσεις: από τον Lo Monaco, στη γραμμή Ranieri και στη συνέχεια ο Ντοναντόνι, ο οποίος μίλησε για την έλλειψη κομψότητας. Ο Montella ήταν αρκετά σαφές στις δηλώσεις του. Είναι κάποιες από αυτές τις καταστάσεις που σας έχουν ενοχλήσει;


«Κοιτάξτε, νομίζω ότι για το επίπεδο της κομψότητας και του στυλ μου δεν περιμένω καμία πληροφορία από όλους αυτούς τους ανθρώπους. Το λέω αυτό σε μια πολύ ήρεμη στιγμή. Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο να κάνει κάποια πράγματα , ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο να είναι και να μην είναι κομψό, ή αν δεν ήμουν πολύ κομψό, αυτό σημαίνει ότι θα προσπαθήσω να πάω στα μαθήματα της εθιμοτυπίας για την καλύτερη αντιμετώπιση ορισμένων καταστάσεων, νομίζω ότι μέχρι τώρα έχω πάντα αντιμετωπίσει τα πράγματα με πολύ γαλήνιο τρόπο. Και νομίζω ότι ήταν πολύ χαλαρός, ακόμη κι αν είπα κάποια πράγματα που θα μπορούσαν να αποσταθεροποιήσουν λίγο. Αλλά τα έχω πει πάντα σε ένα πολύ ήρεμο ύφος. Να μιλήσω για ότι είπε ο Ranieri .... αλλά τελικά αυτό που λέει είναι κάτι που συνεχίζεται η συζήτηση. Ο Ρανιέρι λέει «Ελπίζουμε ότι όποιος υψώνει τη φωνή του δημιουργεί τις προϋποθέσεις. Στη συνέχεια, υπάρχει πίεση προς τους  διαιτητές;  Δηλαδή, αυτό τι σημαίνει; Ο Ρανιέρι φοβάται ότι υπάρχουν περιορισμοί. Έτσι λέω, αλλά αυτοί οι περιορισμοί, θα ; είναι ή δεν είναι για όλους ή για κανένα δεν είναι εκεί που είναι, φαίνεται παράξενη η απάντηση του Ranieri , αφήνει ένα παράθυρο ανοιχτό, όταν τα λέει αυτά.θα περίμενα κάποιος να πει: «Δεν νομίζω ότι είναι έτσι, οι διαιτητές είναι καλοί », και αυτό είναι όλο. Αυτό πρέπει να μου εξηγήσει. Όταν μιλάω για ίση μεταχείριση ... Πάντα έλεγα ότι δεν θέλουν τίποτα παραπάνω από το αυτονόητο. Θέλουμε να αντιμετωπίζονται όλοι ισότιμα. Και το λέω με ένα πολύ ήρεμο τρόπο. Τότε θα συνειδητοποιήσετε ότι έχετε να κάνετε τίποτα, απλά δύναμη ... δεν έχουν υψώσει τη φωνή τους να μιλήσουν για την άνιση μεταχείριση των ομάδων, εγώ μόνο εξέφρασα την άποψή μου στον αέρα ότι δεν μου αρέσει όλη αυτή η κατάσταση σε ένα πολύ ήρεμο ύφος και απαντώ σε όλους αυτούς ότι «ελπίζουμε πως δεν υπάρχουν περιορισμοί» Και όχι, λυπάμαι...; Αν δεν καταλαβαίνουν τι εννοούμε, τότε είτε δεν καταλαβαίνουν την ιταλική, ή γυρίζουμε γύρω γυρώ. Με μεγάλο σεβασμό και εκτίμηση προς τον κ. Ρανιέρι, με μεγάλο σεβασμό και εκτίμηση στον διευθυντή κ. Lo Monaco, γιατί κάνει  σπουδαία δουλειά στην Κατάνια, , ένας ιστορικός λέει ποδόσφαιρο αδάμαστο, αδάμαστο, αλλά πάντοτε δίκαιο. Αδάμαστο, αλλά δίκαιο, δεν είχαν το δικαίωμα να παροτρύνουν κανέναν, ποτέ. Ούτε το φίλαθλο της Γιουβέντους, γιατί ο φίλαθλος της Γιουβέντους είναι οπαδός και με την πάροδο του χρόνου έχει πάντα επιδείξει μεγάλο το πάθος, ενθουσιασμό, μεγάλη αφοσίωση, και έχει δεχτεί πάντα την ετυμηγορία του δικαστηρίου όποια κι αν είναι αυτή. Και να πω επίσης ότι κατά το τελευταίο έτος ήταν ίσως υπερβολικά λίγο. Ίσως. Βγάζουμε το ίσως. Οπότε, ας αφήσουμε τη συζήτηση του μπαρ, προσπαθούμε να επικεντρωθούμε στην ομιλία για το αυριανό παιχνίδι -. αλλά είμαι σίγουρος -.. ... αύριο θα είναι ένα όμορφο παιχνίδι με Κατάνια. Ο καλύτερος θα κερδίσει, όμως, αν υπάρχει ποινή στο 90 ', υπέρ της Κατάνια, να δοθεί, καθώς και ότι γίνει να δοθεί και υπέρ της Γιουβέντους, για την ηρεμία και τη γαλήνη όλων. Επαναλαμβάνω, λοιπόν, και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του, αλλά ότι λέω είναι σαφές και ήμαστε πολύ πολύ πολύ πολύ χαλαροί. Στην πραγματικότητα, θα δώσει δύναμη στον φίλαθλο να αγοράσει το εισιτήριο, δεδομένου ότι υπάρχει ένα γεμάτο γήπεδο. Από τη δική μου πλευρά θέλω να πω στους οπαδούς να έρθουν στο γήπεδο, παρακαλώ, όμως, γιατί γνωρίζουμε τη σημασία του γεμάτου γηπέδου μας». 




Είστε ανήσυχος που η ομάδα δεν σκοράρει εύκολα;


«Κοίτα, έχω να πω αμέσως ότι θα ήμουν πολύ πιο ανήσυχος αν δεν είχα τα δεδομένα, τα οποία είναι ορατά σε όλους: είμαστε η ομάδα που πατάει περισσότερο την αντίπαλη περιοχή, είμαστε η ομάδα που, μαζί με τη Μίλαν και τη Ρόμα, έχει την κατοχή της μπάλας, από την άποψη οξύτητας και επικινδυνότητας είμαστε η πρώτη ομάδα. Τα στοιχεία αυτά είναι σημαντικά, ωστόσο, πρέπει να τα πιστοποιείς και με έργα, η οργάνωση λειτουργεί, οι παίκτες να  κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν. Είναι σίγουρα μια στιγμή όπου είμαστε λίγο άστοχοι..., δυσκολευτήκαμε λίγο να σκοράρουμε σ’ αυτό το ευλογημένο τέρμα, όμως, είναι στιγμές στο ποδόσφαιρο που ένας αθλητής έχει και πτώση στην απόδοση του... και ξέρω ότι μπορώ να φέρω το παράδειγμα του Μιλίτο:. Για μια περίοδο δεν θα μπορούσε να βρει δίχτυα και τώρα έχει επιστρέψει και σκοράρει συνεχώς. Έτσι, πιστεύω ότι και εμείς θα βρούμε το δρόμο προς τα δίχτυα. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους παίκτες μου, το επαναλαμβάνω ότι για μένα μπορούν να κάνουν εκπληκτικά πράγματα. Εμείς έχουμε σημαντική βελτίωση, αυτό είναι χωρίς αμφιβολία, ο καθένας έχει βελτιώθει, συμπεριλαμβανομένου και εμού. Τους έχω μεγάλη εμπιστοσύνη».    


Επιστρέφοντας στην πρώτη ερώτηση, στο ποίος θα μπορούσε να δώσει μαθήματα εθιμοτυπίας ήταν ο δικηγόρος Agnelli, ο οποίος είπε ότι το να παραπονιέσαι είναι επαρχιακό. Θέλετε μια επαρχιακή Γιουβέντους στο γήπεδο. Άλλάξει το ποδόσφαιρο, η Γιουβέντους έχει αλλάξει; 


«Επαναλαμβάνω την ομιλία μου, το βλέπετε ως μια καταγγελία, εγώ το βλέπω ως μια έκθεση που φαινόταν ήσυχη, πολύ καθησυχαστική. Θα το δούμε ως μια καταγγελία, αναρωτιέμαι για την ίση μεταχείριση, δεν φαίνεται να διαμαρτυρηθούν, να ρωτήσω ποιος ξέρει τι ... «Πρέπει να σφυρίξει για τα πάντα» .... όχι, δεν λέω τίποτα. Και το λέω αυτό, μετά από επτά ή οκτώ φορές έχω πατήσει το πόδι μου και έχω δώσει μαθήματα εθιμοτυπίας, αν μη τι άλλο, ας μην ξεχνάμε, στον αγώνα, Ίντερ - Γιουβέντους. Ξεχνάμε πολύ εύκολα έτσι; Πού ο Marchisio έχει ... extirpated υπήρχε αυστηρότητα , την απέλαση ... Αλλά λέω επίσης ένα πράγμα: μου άρεσε πολύ ότι αυτή την εβδομάδα, ο κ. Braschi  είπε: «Υπήρχε αυστηρότητα», αυτό χρησιμεύει επίσης για να εκτονώσει κάποιες καταστάσεις, γιατί πολλές φορές όπως λέω πάντα στους παίκτες μου, «είστε λάθος εδώ, κάνετε λάθος εκεί», πάρα πολλές φορές μπορεί να πεις: «Κύριοι, είμαστε ανθρώπινα όντα, δεν το έχω δει». Και λέω, «Αχ, δεν τα είδαμε». Γιατί τόσες πολλές φορές υπάρχει μια αυξανόμενη ανησυχία στις αντιδράσεις, όμως, λέω:. ». Ας δούμε τι έγινε.  Ανησυχούμε τόσο πολύ για την μεγάλη αντίδραση, ας δούμε τη δράση, επειδή η δράση προκαλεί αντίδραση. Έτσι λέω, ας δούμε τη δράση, θέλουμε να τιμωρήσουμε τη δράση . Τότε λέμε: «έκανα λάθος», «έκανα λάθος». Όλα θα είναι πιο ήρεμα, πιο γαλήνια. Αλλά επαναλαμβάνω:.. Καταλαβαίνω ότι έχετε ξεκινήσει το δεύτερο γύρο και τώρα ο αέρας είναι ακόμα ζεστό, όμως, από το γ μου «Είναι πολύ ήσυχο, πολύ χρήσιμο σε σχέση με όλους, συμπεριλαμβανομένης πάντα της διαιτησίας». 




Μιλάτε για τον αέρα που πρέπει να αλλάξει. Επίσης σε συμπεριφορές όσον αφορά την ανάδειξη και ένα παρελθόν που ζυγίζει, το οποίο είναι ένα νεύρο; Το γεγονός ότι η Γιουβέντους έχει επίσης κάνει έκκληση για την ίση μεταχείριση σε σχέση με ένα άλλο έδαφος, δηλαδή τα δικαστήρια, κ.λπ., δεν είναι πιθανόν να δημιουργήσει προβλήματα. Ακόμη και εάν ληφθεί υπόψη ότι σε μια εβδομάδα θα αντιμετωπίσετε τη Μίλαν για την μάχη του τίτλου...

«Ειλικρινά, καθημερινά, συστηματικά, τι λέτε να μπορέσουν οι παίκτες να βγάλουν αυτό που κάνουμε όλη την εβδομάδα στο γήπεδο την Κυριακή.« Λοιπόν, η προειδοποίηση και η διδασκαλία μου είναι πάντα να πω, προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε καλά τους παίκτες, προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι είναι καλοί στο γήπεδο κάθε Κυριακή. Γιατί στο τέλος το γήπεδο είναι αυτό που μιλάει, στο τέλος τα λέει όλα το χορτάρι. Στον αθλητισμό, θα έλεγα ότι η μόνη ανησυχία μου, η κύρια, είναι να μεταφέρετε αυτό στους παίκτες. Οι παίκτες γνωρίζουν πολύ καλά κάποια πράγματα που είπα στην Πάρμα, σε ένα πολύ ήρεμο ύφος, είμαι τσαντισμένος -.. συγνώμη - Είμαι θυμωμένος στα αποδυτήρια με στους παίκτες μου είπε:.. ».; Ξεκινήστε με ένα mea culpa. Γιατί ενώ κυριαρχείς σε ένα παιχνίδι να μην το κερδίζεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: