JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Μπουφόν: "Είμαι ήρεμος και έτοιμος να παίξω το παιχνίδι αύριο"


«Η διαμάχη; Δεν δημιούργησα εγώ όλη αυτή τη φασαρία, και δεν έχω καμία ένταση. Στην ευχάριστη θέση να επισκεφθούμε τον Κασάνο »

Ο Μπουφόν από τη Γένοβα όπου είναι με την εθνική θέλει να βάλει ένα τέλος στην διαμάχη που έχει ξεσπάσει: «Η διαμάχη; Εγώ είμαι ήρεμος και έτοιμος να παίξω το παιχνίδι αύριο. Τα υπόλοιπα είναι ανταλλαγές απόψεων ή γνώμες, τίποτα παράξενο, δεν δημιούργησα εγώ όλη αυτήν την φασαρία Αν έχετε ακούσει τις δηλώσεις των ανθρώπων του ποδοσφαίρου, και όχι;.. Μου ήταν αναμενόμενο, είναι σαφές τι είπα και τι νόμιζα». Έτσι, ο τερματοφύλακας Γιουβέντους Gigi Buffon, από τη Γένοβα όπου βρίσκετε με την αποστολή της εθνικής ομάδας, θέλει να βάλει ένα τέλος στην αντιπαράθεση που υπήρξε μετά τις δηλώσεις για το γκολ του Μουντάρι στον αγώνα του Μιλάνου. 

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο φιλικό εναντίον των ΗΠΑ, που παίζεται αύριο στη Γένοβα, μετά την κακή εμφάνιση απέναντι στη Σερβία θέλει να κάνει μια καλή εμφάνιση η ομάδα για να ευχαρίστηση το κοινό της Γένοβα: «Ελπίζουμε να δώσουμε τη χαρά στη Γένοβα και τους Γενοβέζους μια καλή εμφάνιση μετά την απογοήτευση που τους δώσαμε πριν από μερικούς μήνες». Οι παίκτες της εθνικής επισκέφθηκαν και τον Κασάνο και ο Μπουφόν είπε για τον συμπαίκτη του στην εθνική: «Εξεπλάγην ευχάριστα που είδα έναν άντρα, ένα αγόρι και ένα παίκτη που λείπει και ελπίζω ότι θα λείψει για λίγο καιρό, χρειάζεται λίγο χρόνο ακόμα για να ενσωματωθεί μετά από απουσία 5-6.. . μηνών, ήταν από τις λίγες φορές που δεν τον είδαμε να αστειεύεται για το Μίλαν-Γιουβέντους, μας μίλησε μόνο για το τι συνέβη σε αυτόν. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιστρέψει».. 

Τέλος έδειξε εμπιστοσύνη όσον αφορά τις επιλογές του Πραντέλι για την επίθεση: «Έχουμε 2-3 αλλαγές σε σχέση με τους παίκτες στους οποίους έχουν ανατεθεί τα κλειδιά της επίθεσης η οποία έχει αλλάξει λίγο από ανάγκη, αλλά νομίζω ότι θα έχουν τη δυνατότητα να αποδείξουν την αξία τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: