JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Del Piero "Πυρετό του Σαββατόβραδου"


Ο Alessandro Del Piero μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του μετέφερε το εξής μήνυμα προς όλους για το χθεσινό παιχνίδι αλλά και για αυτό που έρχεται: «Κερδίζοντας σε βοηθά να κερδίσεις, είναι μια έννοια που έχει επανέλθει πολλές φορές στην καριέρα μου και έτσι είμαι έτοιμος να ξεκινήσει η εβδομάδα που θα καταλήξει στο Γιουβέντους-Μίλαν έτσι θα μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με το τελευταίο "βήμα" στο San Siro.

Ο αγώνας κατά της Κατάνια ήταν μια νίκη τόσο σημαντική όσο και σκληρή, απέναντι σε μια ομάδα που έπαιξε πρόσωπό με πρόσωπο και μας έβαλε σε δυσκολία από το πρώτο λεπτό.

Τώρα μπορούμε να "ξεκουραστούμε" για μερικές ημέρες (σήμερα και αύριο, ακόμα κι αν ήδη γνωρίζετε ότι η σκέψη μας είναι σκληρή ...) και στη συνέχεια θα επιστρέψουμε για να προετοιμαστούμε στο Vinovo για τον αγώνα εναντίον της Μίλαν.

Πυρετό του Σαββατόβραδου ...»

Alessandro

Δεν υπάρχουν σχόλια: