JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Μπουφόν: "Είμαι χαρούμενος που ο Κόντε θα μείνει μαζί μας"

Με εντυπωσιακές δηλώσεις υποδέχθηκε ο Τζανλουίτζι Μπουφόν την είδηση της παραμονής του Αντόνιο Κόντε. Ο αρχηγός της Γιουβέντους είχε πει πριν λίγες μέρες ότι δεν σκέφτεται καν ένα μέλλον χωρίς τον Κόντε, με τον οποίο τα πήγαιναν μια χαρά από όταν ήταν συμπαίκτες. Τώρα που ανακοινώθηκε ότι ο Γιούβε και Κόντε συνεχίζουν μαζί, ο Μπουφόν μίλησε στοSky Italia, δείχνοντας με τα λόγια του ως αρχηγός ότι τα αποδυτήρια των «μπιανκονέρι» ήταν και είναι απόλυτα με τον προπονητή.

«Είμαι χαρούμενος επειδή ο Αντόνιο Κόντε θα παραμείνει μαζί μας. Δεν υπάρχει Γιούβε χωρίς αυτόν. Είναι μανιακός με την δουλειά του, έχει ψύχωση με τη νίκη. Δεν σκέφτεται καν το ενδεχόμενο ότι μια μέρα δεν θα νικήσει. Θέλει να είναι πάντα πρώτος και αυτό ήταν και είναι ό,τι καλύτερο για εμάς, για όλους. Μία Γιουβέντους χωρίς τον Κόντε αυτή την στιγμή φαίνεται αδιανόητο γιατί αυτό που έχουμε κάνει ως τώρα και αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι κάτι σπουδαίο και υπάρχουν περιθώρια για να βελτιωθούμε μαζί. Είναι προφανές ότι θα πρέπει να υπάρχει πίστη σε αυτό που κάνεις. Η Γιουβέντους διοικητικά έχει επιστρέψει στο τοπ οπότε είμαι σίγουρος ότι κάθε απόφαση που παίρνεται είναι για το καλό της Γιούβε», είπε αρχικά ο Μπουφόν και πρόσθεσε, μετά από ερώτηση για το ποιος είναι ο βασικός πρωταγωνιστής του φετινού σκουντέτο.

«Δεν μπαίνουμε σε αυτή την διαδικασία. Ο Κόντε ήταν πολύ καλός στο να πάρει το μάξιμουμ από κάθε ποδοσφαιριστή και βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Με τον τρόπο του, ακόμη κι αν είναι εκκεντρικός κάποιες φορές, πέτυχε το καλύτερο. Για παράδειγμα την παραμονή του αγώνα με την Κάλιαρι του είπα: “Μίστερ θέλω να μιλήσουμε για κάτι”. Με σιώπησε μέσα σε ένα δευτερόλεπτο: Μην σπας. Μετά, όταν το ξανασκέφτηκα, κατάλαβα γιατί το κάνει. Φοβάται ότι αν μιλήσουμε για κάτι άλλο, έστω για λίγο, θα χάσουμε την συγκέντρωση μας στον στόχο. Στην προκειμένη περίπτωση, οι 102 βαθμοί. Την επόμενη μέρα γελάς και σκέφτεσαι ότι αυτός ο άνθρωπος δεν γίνεται να μην νικήσει στη ζωή του».

«Από την Φλωρεντία και μετά, τον Οκτώβριο, ήταν μια σεζόν γεμάτη ικανοποίηση και επιτυχίες τόσο προσωπικές όσο και με την ομάδα, με σταθερές εμφανίσεις σε καλό επίπεδο. Νομίζω πως έχω κι εγώ το δικό μου μερίδιο σε κάποιες επιτυχίες. Παρά τα 36 μου χρόνια και μετά από ένα ξεκίνημα στη σεζόν με κριτική, ήθελα να διώξω κάθε αμφιβολία και να αποδείξω για ακόμη μία φορά, αν υπήρχε ανάγκη για κάτι τέτοιο, την αξία μου. Χάρη στην Αλένα που σε μια περίοδο που θα μπορούσε πολύ εύκολα να μου δημιουργήσει πρόβλημα μέσω των ΜΜΕ, συμπεριφέρθηκε ως μια γυναίκα με απίστευτη αξιοπρέπεια. Εβαλε μπροστά την αγάπη για την οικογένεια και τα παιδιά μας και όχι το “εγώ” της. Για αυτό θα την ευχαριστώ πάντα, παρά το γεγονός ότι έχουμε χωρίσει εδώ και λίγο καιρό. Μπορούσε να μου δημιουργήσει πρόβλημα αν ήθελε αλλά ήταν εκπληκτική, όπως πίστευα ότι θα ήταν και όπως απέδειξε ότι είναι. Αυτή έφερε τα παιδιά στο γήπεδο και θα ήταν μεγάλη χαρά για μένα αν έρθει με τα παιδιά και στη Βραζιλία για το Μουντιάλ. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ποτέ ότι προτεραιότητα μας πρέπει να είναι το να μεγαλώσουν τα παιδιά μας με απόλυτη ηρεμία, ανεξάρτητα από το αν οι δρόμοι μας χωρίζουν ή όχι. Και αυτό μπορείς να το πετύχεις μόνο αν έχεις ανθρώπους με βάθος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: