JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Πογκμπά: " Πολύ δύσκολη σεζόν, θα την θυμάμαι για πάντα"

Ο Πολ Πογκμπά μίλησε για την πρώτη του σεζόν ως βασικός στη Γιουβέντους και γενικά στην καριέρα του, αποκαλύπτοντας ότι κάποια στιγμή άρχισε να αμφιβάλει για τον εαυτό του.
Ο 20χρονος Γάλλος πήρε φανέλα βασικού από τον Αντόνιο Κόντε στη δεύτερη χρονιά στους «μπιανκονέρι» και αυτό ήταν καλό για τον ίδιο αλλά και κουραστικό, όπως είπε σε συνέντευξη του στην L’ Equipe.

«Αυτή την σεζόν θα την θυμάμαι για πάντα γιατί ήταν η πιο δύσκολη, η πιο μεγάλη και έπρεπε να κάνω πολλές θυσίες. Επαιζα κάθε τρεις μέρες, δεν το είχα ξαναζήσει αυτό και άλλαξε ο τρόπος ζωής μου. Ημουν συνεχώς προπόνηση-αγώνας-σπίτι, προπόνηση-αγώνας-σπίτι. Εβγαινα για λίγο, έβλεπα για λίγο τους φίλους μου αλλά ποδοσφαιρικά έμαθα πολλά. Κάποια στιγμή ένιωθα κουρασμένος, ήθελα αλλά δεν μπορούσα να κάνω αυτά που έκανα στην αρχή της σεζόν και παραδέχομαι ότι υπήρξε μια περίοδος που άρχισα να αμφιβάλω για εμένα. Δίπλα μου, όμως, όλοι στη Γιουβέντους ήταν σίγουροι για μένα και αυτό με βοηθούσε», είπε ο Πογκμπά, ο οποίος αναφέρθηκε στο άμεσο μέλλον (Μουντιάλ) και στην επόμενη σεζόν.

«Τώρα νιώθω καλύτερα και θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στο Μουντιάλ γιατί πάντα το όνειρο μου ήταν να παίξω σε αυτή την διοργάνωση. Οσο για τα μεταγραφικά σενάρια, διάβαζα καθημερινά ότι ο Πογκμπά θα πάει εδώ ή εκεί αλλά εγώ ποτέ δεν μίλησα με κανέναν και δεν υπάρχει λόγος να μιλήσω με κανέναν. Εγραψαν ακόμη και ότι με πήρε τηλέφωνο ο Ζιντάν αλλά δεν είχα κάποια κλήση και δεν άλλαξα αριθμό στο κινητό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: