JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Κόντε:«Για μεταγραφές η Γιούβε,το σημαντικό είναι να αρχίσει να κινείται»




Για πρώτη φορά μετά την ανακοίνωση της παραμονής του στη Γιουβέντους ο Αντόνιο Κόντε μίλησε στους δημοσιογράφους.

Ο προπονητής των «μπιανκονέρι» είναι στη Σικελία αυτές τις ημέρες με την οικογένεια του για διακοπές και μίλησε στην εφημερίδα Gazzetta del Sud, αναφερόμενος αρχικά στη φετινή σεζόν, μετά από ερώτηση που δέχθηκε για την πορεία της Γιούβε και αυτή της Νάπολι.

«Είχαμε μια τέλεια σεζόν, ίσως ανεπανάληπτη στο πρωτάθλημα.

 Η Νάπολι έκανε ένα σημαντικό πρωτάθλημα και σίγουρα βοήθησε κι αυτή, σαν κίνητρο κατά κάποιο τρόπο, για να κάνουμε αυτά τα αποτελέσματα.

 Είμαι σίγουρος ότι το καλοκαίρι η Νάπολι θα ενισχυθεί για να προσπαθήσει να μας πλησιάσει» είπε αρχικά ο Κόντε, ο οποίος πρόσθεσε ότι «θα πρέπει να βελτιωθούμε στην Ευρώπη», και ερωτηθείς για το αν η Γιουβέντους θα αρχίσει να κινείται στο μεταγραφικό παζάρι πριν ή μετά το Μουντιάλ, απάντησε: «Το σημαντικό είναι να αρχίσει να κινείται».

Σχετικά με το μέλλον του είπε ότι «έχω μόνο την Γιούβε στο μυαλό μου» ενώ η εφημερίδα ανέφερε ότι στην πρόποση που έκανε με τους φίλους του ο Κόντε είπε: «Στο Σκουντέτο της Γιουβέντους και στις μελλοντικές επιτυχίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: