JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Κόντε: "Το πρώτο αήττητοι, το τρίτο με ρεκόρ".

Αν χρειαζόταν μια επιβεβαίωση για τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο βλέπουν τα πράγματα για το μέλλον οι Αντρέα Ανιέλι και Αντόνιο Κόντε, ήρθε από τις δηλώσεις του προπονητή τηςΓιουβέντους.

Στις δηλώσεις του μετά το 0-1 επί της Ρόμα στο «Ολίμπικο», ο Κόντε επιβεβαίωσε ότι η παραμονή του μόνο σίγουρη δεν θα πρέπει να θεωρείται. Για την ακρίβεια, οι δηλώσεις του περισσότερο μοιάζουν με προαναγγελία του «αντίο», εκτός κι αν πάρει τις εγγυήσεις που θέλει από τον Ανιέλι στη συνάντηση που θα έχουν τα προσεχή 24ωρα.

«Σύντομα θα υπάρξει συνάντηση και εκεί θα ξεκαθαρίσουν όλα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ούτε στα όνειρα μου, όταν αναλάμβανα την Γιουβέντους, δεν περίμενα τρία φανταστικά χρόνια. Ανάλαβα μια ομάδα που ερχόταν από δύο σερί έβδομες θέσεις και κατακτήσαμε τρία σερί πρωταθλήματα», είπε ο προπονητής της Γιουβέντους και πρόσθεσε:

«Το πρώτο μάλιστα αήττητοι ενώ το φετινό είναι το σκουντέτο των ρεκόρ. Κατά την γνώμη μου αυτή η Γιούβε είναι για τους “8” του Τσάμπιονς Λιγκ, για τους “4” του Γιουρόπα Λιγκ. Δεν θέλω να ρίχνω στάχτη στα μάτια των οπαδών. Είναι πολύ δύσκολο αυτή η ομάδα να ξεπεράσει αυτά που πέτυχε, ζήτησα τα πάντα από τους παίκτες μου σε αυτά τα τρία χρόνια και μου τα έδωσαν. Θα πρέπει να δούμε αν μπορούμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι. Αυτή την στιγμή έχω τις αμφιβολίες μου. Ο,τι κι αν γίνει, πάντως, θα ευχαριστώ τους πάντες στη Γιουβέντους για αυτά τα τρία φανταστικά χρόνια» είπε ο Κόντε, ο οποίος ρωτήθηκε για το αν θα μείνει εκτός πάγκων για ένα χρόνο ή αν θα πάει σε άλλη ομάδα.

«Ολα θα ξεκαθαρίσουν στη συνάντηση που θα γίνει σύντομα. Αν χωρίσουν οι δρόμοι μας και δεν έχω κάποια πρόταση που να με ενδιαφέρει τότε προφανώς θα μείνω στο σπίτι μου. Το πρόβλημα είναι ότι μετά από 2-3 μήνες θα μου λείπει η δουλειά και θα σπάσω τα νεύρα της οικογένειας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: