JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Ασαμόα:«Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στη Γιουβέντους".



Διακρίνεται για τη δύναμη του,την αντοχή του,την ταχύτητα του,και είναι μονίμως με ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη.

Ο λόγος για τον αριστερό μπακ-χαφ της Γιουβέντους Kwadwo Asamoah,που είναι έτοιμος για την περιπέτεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Βραζιλία με την Εθνική ομάδα της Γκάνας,και έδωσε μια συνέντευξη στοFootball411.com,στην οποία μίλησε για το μέλλον του με τη Γιουβέντους.

«Θα ανανεώσω με τη Γιουβέντους (μέχρι το 2018),αυτό είναι το ζητούμενο.
Το όνειρο μου είναι να τελειώσω την καριέρα μου εδώ, δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου σε άλλη ομάδα ».

Στη συνέχεια, σύμφωνα με τα λόγια του αισθάνεται υπερήφανος που αγωνίζεται στην Μεγάλη Κυρία: «Πολλοί παίκτες θα ήθελαν να φορούν αυτή τη φανέλα,υπάρχουν μεγάλοι πρωταθλητές  εδώ και είμαι τόσο τυχερός που είμαι μαζί τους" . 

Τέλος, μια ματιά στο μέλλον: «Πρώτα υπάρχει το Παγκόσμιο Κύπελλο και αργότερα αρχίζει η προετοιμασία με τη Γιουβέντους με την οποία θα προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε ότι κάναμε τα τρία τελευταία χρόνια,και να βελτιωθούμε  στην Ευρώπη. "

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

polu kalos paixtis makari fetos na paroume ena aristero mpak kai na ton valei o conte sto kentro... oneiro mou na dw vidal pogba asamoha kai ena kalo 10ari mprosta tous kai tevez me ena akomh kalo for