JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Όλα ανοιχτά τα άφησε ο Ντελ Πιέρο.



Όλα είναι πιθανά σχετικά με το ποδοσφαιρικό μέλλον του Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, όπως τόνισε ο ίδιος ο μεγάλος Ιταλός άσος. Ο «πιντουρίκιο» έμεινε ελεύθερος από τη Σίδνεϊ και αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του, αφήνοντας ανοιχτό ακόμη και το ενδεχομενο να΄γυρίσει στην πατρίδα του και να κρεμάσει τα παπούτσια του στη Γιουβέντους.

«Έχω ακούσει για Ιαπωνία, Αμερική και άλλα μέρη, αλλά τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη. Θα δούμε, ίσως ψάξω για κάτι κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Η Γιουβέντους; Δεν είναι καινούρια ερώτηση αυτή. Αυτή τη στιγμή ξεκιάμε μια νέα περιπέτεια και έχω τονίσει πολλές φορές τους συνδέσμους μου με τη Γιουβέντους. Στο μέλλον όλα μπορεί να γίνουν, δεν κλείνω την πόρτα σε κανέναν», είπε χαρακτηριστικά ο Ντελ Πιέρο, ο οποίος μίλησε και για την παρουσία της Ιταλίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο:

«Το όνειρο όλων είναι ένας τελικός Ιταλία-Βραζιλία, αλλά για γούρι δε θέλω να πω τίποτα. Το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι μια φανταστική στιγμή στην καριέρα κάθε ποδοσφαιριστή και ελπίζω θα ζήσουν τη στιγμή στο καλύτερο δυνατό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: