JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Ικανοποίηση από Κόντε

Ο Αντόνιο Κόντε εξέφρασε την ικανοποίηση του για το ενδιαφέρον που δείχνει η Γιουβέντους για την ανάληψη της τεχνικής της ηγεσίας.

Ο παλαίμαχος άσος της «βέκια σινιόρα» φέρεται ως το φαβορί για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της «βέκια σινιόρα» μετά τις δηλώσεις του Λουίτζι Ντελ Νέρι, πως θα αποχωρήσει το καλοκαίρι από των πάγκο των «μπιανκονέρι«Είμαι προπονητής της Σιένα και δεν έχω υπογράψει τίποτα. Είμαι ωστόσο πολύ ικανοποιημένος που μια ομάδα σαν την Γιουβέντους ενδιαφέρεται για μένα», δήλωσε αρχικά ο Κόντε.«Η σεζόν στην Σέριε Α και στην Σέριε Β δεν έχει τελειώσει και δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι αφού μέχρι το παιχνίδι με την Αλμπινολέφε θα είμαι τεχνικός της Σιένα», κατέληξε ο Ιταλός τεχνικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: