JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Πίρλο: Να γιατί διάλεξα τη Γιουβέντους!


Ο Αντρέα Πίρλο είναι και επίσημα παίκτης της Γιουβέντους και στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίασή του, εξήγησε τους λόγους που τον έκαναν να προτιμήσει τους bianconeri.


Η συνέντευξη τύπου ξεκίνησε με τον Μπέπε Μαρότα.

"Είναι η παρουσίαση του πρώτου μας παίκτη. Η ποιότητά του ως ποδοσφαιριστής και ως άνθρωπος, δεν συζητάται. Έχει γράψει σημαντικές σελίδες στο ποδόσφαιρό μας και τώρα του εύχομαι καλή τύχη".

Ο Αντρέα Πίρλο μίλησε με τη σειρά του και τόνισε τους λόγους που τον οδήγησαν στοΤορίνο.

"Διάλεξα τη Γιουβέντους γιατί μαζί με τη Μίλαν και την Ίντερ, είναι μέσα στις πιο σημαντικές ομάδες της Ιταλίας, θέλει να επιστρέψει και να νικήσει και εγώ είμαι ένας που θέλει να νικήσει. Η Γιουβέντους για εμένα ήταν πάντα μια ομάδα που πολεμούσε και ήταν πάντα στο κυνήγι του πρωταθλήματος, έχω ανάγκη άλλα και κίνητρα μετά από 10 χρόνια και αυτή η ομάδα μου δίνει την πιθανότητα να πετύχω όσα θέλω. Κάθε χρονιά παίζω σχεδόν 50 αγώνες, φέτος λιγότερους, αλλά καλύτερα έτσι. Η καριέρα μου έχει ακόμα πολύ μέλλον. Εδώ υπάρχει η φιλοσοφία, να κερδίζεις και να έχεις θέληση να υπερέχεις".

Σε ποια θέση όμως θα αγωνιστεί ο Πρωταθλητής Κόσμου 2006;

"Που θα παίζω; Είμαι στη διάθεση του προπονητή μου. Είμαι όμως συγκινημένος, γιατί ήρθα σε ένα σύλλογο περίφημο όπως η Γιουβέντους. Αν με στεναχώρησαν οι δηλώσεις της Μίλαν σχετικά με το "αντίο" μου, ότι ήταν επιλογή του τεχνικού της; Όχι,αποφασίσαμε μαζί και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Η Γιουβέντους είναι μια μεγάλη ομάδα και θα κάνει ότι μπορεί για να πάρει δυνατούς ποδοσφαιριστές. Τη διάλεξα, αν και είχα άλλες σημαντικές προτάσεις, γιατί συνυπολόγισα τις φιλοδοξίες μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: