JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Del Neri για κλάματα.!


Για "ατυχία" έκανε λόγο ο Del Neri μετά το τέλος του αγώνα αναγνωρίζοντας πάντως ότι η ChievoVerona "θα μπορούσε και να κερδίσει"... "όταν κάνεις τόσα λάθη, πληρώνεις το τίμημα"... Και όταν ρωτήθηκε για τις αποδοκιμασίες, ενοχλημένος απάντησε ξερά: "συνηθίζουμε καλά εδώ ένα και ενάμιση μήνα, δεν είναι δική μου δουλειά να κρίνω" αλλά αμέσως μετά -και αφού σημείωσε ότι δεν καταφέρνει η ομάδα να παράγει γκολ- είπε ότι "ο Motta έκανε εξαιρετικό παιχνίδι και όχι να σφυριχτεί. Όταν κάποιος παίζει άσχημα, να σφυριχτεί αλλά όχι όταν παίζει καλά"...
Τέλος, στην επισήμανση ότι η ομάδα δέιχνει να τα χάνει για κάποια διαστήματα, κάτι σαν black out, ο Del Neri αναφέρθηκε στους παίχτες του για να πει πως όποτε έρχεται μια ισοπαλία ή πολύ χειρότερα μια ήττα, πέφτουν όλοι πάνω τους, "πρέπει να συνηθίσουμε εκείνο που η Juve αξιώνει από μας", είπε για να επισημάνει μόνος του ότι διαφορετικά ο καθένας θα έπαιζε στη Juve! Μόνος του είπε την ουσία, τι να προσθέσει κανείς...
Ρωτήθηκε πιο θα είναι το μέλλον του : "έχω πάντα περηφάνεια, επομένως κανω καλά τη δουλειά μου με όλες τις δυνατότητες. Μετά, θα είναι ο σύλλογος που θα αποφασίσει"

4 σχόλια:

mike_bianconero είπε...

Στο καλο να πας και να παρεις και τον αμπαλο φιλο σου που παρηστανει τον τεχνικο διευθυντη!

Juve-ntinos.!!! είπε...

Όχι στο καλό να πάει φίλε mike bianconero αλλά στον αγύριστο να πάει και να μην ξανά περάσει ούτε έξω από το γήπεδο ο άθλιος που τα ρίχνει όλα στην τύχη, αυτός δεν ευθύνεται ποτέ που μας έκανε σαν τα μούτρα του, ακόμα κι ο Ferrara καλύτερη θέση είχε από αυτόν τον άμπαλο.

mike_bianconero είπε...

Ρε φιλε δες που φτασαμε πραγματικα....Να αναπολουμε ποιον?Τον Φεραρα και τον Ρανιερι....Εγω εχω αρχισει να αναπολω και παικτες οπως ο Καντρεβα φιλε ποιος Ακουιλανι τωρα που θελει και ο αλλος ο αχρηστος να τον εξαγορασει.....
Υ.Γ.Ποια η γνωμη σου για τον Μπαροτα????

Juve-ntinos.!!! είπε...

Κοίτα φίλε mike bianconero δεν αναπολούμε τον Τσίρο η το Ρανιέρι απλώς λέω ότι την είχαν την ομάδα σε καλύτερη θέση από τον Ντελ Νέρι, το ξέρεις και συ και όλοι μας πως μόνο με την πρώτη θέση μπορεί να είναι ευχαριστημένος ένας Γιουβεντίνος, όσο για το Μαρότα και εγώ είμαι της άποψης ότι δεν κάνει για αυτό το πόστο.