JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Κόντε: «Κομμένα τα αστειάκια και τα χαμόγελα»


Ως ομάδα με κότσια οραματίζεται την «δική του» Γιουβέντους ο Αντόνιο Κόντε.

Ο 41χρονος προπονητής της «Βέκια Σινιόρα», μέσα από μία συνέντευξη που παραχώρησε στο ιταλικό περιοδικό «Tuttosport», δήλωσε πως η φιλοσοφία της Γιουβέντους θα πρέπει να αλλάξει, μαζί με πολλά άλλα πράγματα, έτσι ώστε να επιστρέψει η «Γιούβε» στο δρόμο των επιτυχιών.

«Η δική μου Γιουβέντους θα είναι μία ομάδα με κότσια και δυνατή καρδιά. Δεν θα δεχτώ παίκτες που να χαμογελούν και να αστειεύονται μετά από μία ήττα, αυτό είναι που με διαολίζει. Οι παίκτες πρέπει να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους. Έπειτα από 90 λεπτά, η φανέλα κάθε παίκτη πρέπει να στάζει πολύ ιδρώτα. Πρέπει όλοι να δίνουν τα πάντα για την ομάδα και να μάχονται μέχρι τέλους», δήλωσε αρχικά ο Αντόνιο Κόντε, ενώ στην συνέχεια κατέληξε: πεισμένος
«Κέρδισα δύο φορές την άνοδο στην Serie A και τα αποτελέσματα ήρθαν παίζοντας καλό ποδόσφαιρο. Έχω κερδίσει τα πάντα με τη Γιουβέντους κατά τη διάρκεια της καριέρας μου. Αν και έχασα μερικά μεγάλα παιχνίδια και αυτό με κάνει να νιώθω άσχημα. Ωστόσο, αυτό αποτελεί κίνητρο για βελτίωση»,«δεν ξέρω να χάνω και ούτε θέλω να μάθω, εγώ έχω μάθει να νικάω και αυτό θέλω». Είπε ακόμα ότι «θα κάνω τα πάντα για την ομάδα σε συνεργασία με τον πρόεδρο Agnelli, τον διευθυντή Marotta και τον Paratici», τέλος αναφέρθηκε σε όλους εκείνους που μίλησαν για αυτόν με καλά λόγια (πρώην συμπαίκτες, προπονητές, όπως οι Νέντβεντ και Καπέλο) «τα διάβασα και τους ευχαριστώ. Από εκεί και πέρα, θα είναι το γήπεδο αυτό που θα δώσει την ετυμηγορία για την δουλεία μου και ελπίζω να μην τους απογοητεύσω. Αντίθετα, αν μου δοθεί η ευκαιρία είμαι πεπεισμένος ότι θα μπορέσω να μου χαρίσω πολλές ικανοποιήσεις. Τα λόγια τους όπως και τόσων άλλων πρώην συμπαικτών μου, με γεμίσαν περηφάνεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: