JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Πλατινί προς τους φίλους της Γιουβέντους, «χειρότερα από φέτος δεν γίνετε να πάει πρέπει να είμαστε θετικοί»

Ο Μισέλ Πλατινί , σε συνέντευξή του στο Δουβλίνο (όπου έγινε ο τελικός του Europa League) Στο Mediaset Premium, αναδεικνύει έναν από τους χαρακτήρες του και σχολιάσει την τρέχουσα κατάσταση της Γιουβέντους. "Μια σκέψη για τη Γιουβέντους; - λέει ο πρώην πρωταθλητής και σημερινός πρόεδρος της UEFA – «οι σκέψεις μου είναι θετικές, χειρότερα από φέτος δεν γίνετε να πάει, δεν μπορούμε να κάνουμε τόσο κακό, τώρα η Γιουβέντους μπορεί μόνο να βελτιωθεί τη νέα σεζόν».

Ως πρόεδρος της Συνομοσπονδίας του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, μίλησε για τους στόχους του Πλατινί για το μέλλον «Η δουλειά μου είναι να φέρω το ποδόσφαιρο στο ύψος του και συνάμα πρέπει να κάνουμε θυσίες για να το προστατεύσουμε και να το κάνουμε καλύτερο. Είμαι ικανοποιημένος με αυτά τα τέσσερα πρώτα έτη που είμαι στο τιμόνι της UEFA». Σύμφωνα με τον Πλατινί, το οικονομικό fair play θα αποτελέσει τη βάση για το μέλλον του ποδοσφαίρου. "Για την εισαγωγή τεχνολογικών εργαλείων στο ποδόσφαιρο και στην ενίσχυση των διαιτητών, ο Γάλλος επιβεβαίωσε ότι αντιτίθεται. «Είμαι εντελώς αντίθετος - επαναλαμβάνει ο Πλατινί -. Γι 'αυτό έχουμε πέντε διαιτητές στο γήπεδο και δεν υπήρχαν σημαντικά προβλήματα, σε αντίθεση με τους αγώνες πρωταθλήματος ».

Ο Πλατινί μίλησε για τον τελικό του Champions League στις 28 του μήνα που θα γίνει στο Λονδίνο, ανάμεσα στις Μπαρτσελόνα και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. «Η Μάντσεστερ είναι η καλύτερη ομάδα στην Αγγλία και η Μπαρτσελόνα η καλύτερη στην Ισπανίας - είναι ένα από τα δείγματα που συνηγορεί πως θα δούμε ένα όμορφο τελικό, θα τεθούν αντιμέτωπες οι δύο καλύτερες ομάδες στον κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: