JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

De Ceglie, «δύσκολη περίοδο, θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς για την αγάπη τους»

Ο Paolo De Ceglie περιμένη με ανυπομονησια την επιστροφη του στους αγωνιστικούς χωρους και νιώθει την ανάγκη να ευχαριστίση όλους τους φίλους της Γιούβε.


Ο παίκτης σε μια τηλεοπτική συνέντευξη στην επίσημη σελίδα στο Facebook και στην ιστοσελίδα της Γιουβέντους JuventusMember μίλησε για τις εντυπώσεις του: « Ήταν μια μακρά και δύσκολη περίοδο, αλλά τώρα είναι επιτέλους στο τέλος της. Το γόνατο μου έχει ανακάμψει και αυτό είναι μια ανακούφιση για μένα. Είναι δύσκολο να μένεις έξω, αλλά η επιθυμία μου να επιστρέψω υγιής ήταν μεγάλη, ποτέ δεν έχασα την πίστη μου. Με βοήθησε πολύ και η αγάπη των οπαδών μας. Τα μηνύματα με βοήθησαν, ήταν ένα συν. Γι 'αυτό τους ευχαριστώ όλους, με την ελπίδα να επιστρέψω σύντομα την αγάπη τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: