JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Pirlo, Pazienza και στο βάθος Montolivo.

Με τον Αντρέα Πίρλο (31) και τον Michele Pazienza (28) ουσιαστικά να είναι ένα βήμα μακριά από την υπογραφή συμβολαίου με την Γιουβέντους. (Ο διεθνής Ιταλός μέσος έχει μείνει ελεύθερος από τη Μίλαν. Κι όπως γράφεται σε δημοσιεύματα, αναμένεται να περάσει από τα γραφεία των «μπιανκονέρι» και να υπογράψει τριετές συμβόλαιο συνεργασίας, αντί του ποσού των 4 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο).

Η Γιούβε διατηρεί πάντα το ενδιαφέρον της για τον Riccardo Montolivo, ο μέσος της Φιορεντίνα, δήλωσε: "Η Γιουβέντους μου αρέσει, το γήπεδο είναι μια εγγύηση. Δεν ξέρω τι θα γίνει, αλλά ξέρω ότι θέλω να αποφασίσουν το συντομότερο δυνατό. Δεν ξέρω, η επόμενη σύμβαση θα είμαι η πιο σημαντική της ζωής μου, γι 'αυτό θα συζητήσουμε τι στόχους θα έχουμε με Φιορεντίνα και όχι τα χρήματα ". Αυτό σημαίνει με λίγα λόγια: Φιορεντίνα ή χτίσει μια ομάδα ικανή να αμφισβήτηση τα κεκτημένα των μεγάλων ομάδων ή Montolivo ετοιμάζει τις βαλίτσες του και έξω από την πόρτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: