JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Amauri: "Περιμένω να μάθω το μέλλον μου. Τώρα θα πάω πίσω στη Γιούβε "

"Στο Τορίνο έλειπε ένα κομμάτι της εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου. "Είπε ο Ιταλό-Βραζιλιάνος επιθετικός, Amauri , στα μικρόφωνα του «Sky Sports», κάνοντας απολογισμό της σεζόν, στο μέσο μεταξύ Γιουβέντους και της Πάρμα , και να προβλέψει τις κινήσεις για το μέλλον: «Δικαίως, ήθελα να αποδείξω στον εαυτό μου ότι είμαι ένας σημαντικός παίκτης - είπε -. έκανα την επιλογή να έρθω στην Πάρμα και να συμμετάσχω. Στη συνέχεια, στο τέλος είχα δίκιο. Ευχαριστώ τον πρόεδρο και επίσης το Leonardi που με έκανε να πάρω πίσω αυτό που είμαι. Βρήκα τον ενθουσιασμό, το παιχνίδι, την επιθυμία να κάνει καλά. Σε αυτούς τους τέσσερις μήνες κατάφερα να κάνω πολλά. Είμαι χαρούμενος για αυτό που έκανα. Ελπίζω μόνο να μπορώ να ξεκινήσω από εδώ, από το στόχο. Είμαι παίκτης της Γιουβέντους, οπότε περιμένω να δω τι θα γίνει με το μέλλον μου. Σίγουρα θα επανέλθω στην Γιουβέντους, αλλά στο μέλλον ποτέ δεν ξέρεις. Ας δούμε τι συμβαίνει, τι νομίζετε και τι σκέφτονται.

3 σχόλια:

Xristos είπε...

na min pas pote tha elega. thes kai na gyriseis stin juve abale amauri

mike_bianconero είπε...

Μακαρι να βρουν κανεναν λιγο χαζο να σε ξεφορτοθουν μασκοφορε με το 11....Το παλικαρι αυτο απεδειξε για αλλη μια φορα οτι ειναι για μικρες ομαδες της Ιταλιας Παλερμο και κατω(πλεον ουτε Παλερμο).....

Παναγιώτης είπε...

Μη σώσεις και γυρίσεις... ΑΜΠΑΛΕ!!!